Ricardo1983
New member
Heyyyy
Zoals mijn forumnaam al lijkt te verklappen, ben ik dus Ricardo.
Ik ben gebouwd in 1983, en nu dus nog net 39.
(ik ben al lang lid, maar volgens mij vrijwel nooit iets geplaatst)
Ik woon samen met mijn vrouw en 3 kinderen in het altijd bewolkte Capelle aan de greppel (onder de smog van Rotterdam).
Ik gebruikte voornamelijk mijn console om te gamen (eerst ps4, en nadat de ps5 uitkwam, kon ik natuurlijk niet achterblijven).
Gelukkig zat ik bij 1 van de 1e leveringen, dus ik kon vrolijk verder spelen.
Maarja, zoals velen van mijn generatie, ben ik ook op gegroeid met de topper van Chris Sawyer: Rollercoaster tycoon.
En aangezien er op de PC een game was, genaamd: Planet Coaster, moest ik die ook spelen.
Evenals Planet Zoo
Mijn setup op dat moment:
Mobo: ASrock 970 Extreme 3
CPU: AMD FX-8320
GPU: Gigabyte R9 380 4gb
RAM: Kingston Hyper X Furry 16gb ddr3
Dit liep wel, maar je moet niet vragen op welke instellingen.
Ohhh je vroeg het toch?
Alles op low settings.
Maarja, we konden spelen
Nu heb ik via via wat parts aangeschaft, en ben ik opnieuw gaan opbouwen.
Voor velen (gezien de foto's op het forum) nog steeds een flut-setup, maar he, t doet wat ik wil doen
En speelt mn games die ik speel op Ultra, dus ik ben grote blij
Mijn huidige setup:
Mobo: Asus Prime Z370-a
CPU: Intel i7 8700k
GPU: Nvidia geforce gtx 1080ti armo
RAM: Kingston HyperX Predator 16GB
De koeling momenteel:
scythe Mugen 4.
Helaas is mijn huidige case: LC gaming 703B
Het zag er leuk uit bij aanschaf, maar kom veel plek te kort.
Hiervoor kijk ik nog voor een vervanger, het liefst met vertical GPU mount (simpelweg omdat ik het mooi vind)
Voor de koeling neig ik naar een AIO set, en dan vooral de: Arctic Liquid Freezer II
Het nadeel is alleen de ruimte in de case, die ik echt goed moet bekijken, aangezien dat echt drama is.
Ook de kabels netjes wegwerken is drama, achter het mobo is wat ruimte, maar dat is echt minimaal.
En ik heb een hekel aan kabels
Ik wil dus het liefste een case met flinke ruimte erachter (waar de voeding en hdd/ssd erachter zit), dan de extension cables in het wit en meteen netjes strak weg laten lopen.
Veel ideeën, maar een andere koeling is nu voornamelijk het belangrijkste, aangezien mijn case nu niet dicht gaat, door het formaat van de Mugen 4
Foto's volgen nog
Lang verhaal, dus dank dat je het zolang hebt uitgezeten
Greetzzzzzzz
Zoals mijn forumnaam al lijkt te verklappen, ben ik dus Ricardo.
Ik ben gebouwd in 1983, en nu dus nog net 39.
(ik ben al lang lid, maar volgens mij vrijwel nooit iets geplaatst)
Ik woon samen met mijn vrouw en 3 kinderen in het altijd bewolkte Capelle aan de greppel (onder de smog van Rotterdam).
Ik gebruikte voornamelijk mijn console om te gamen (eerst ps4, en nadat de ps5 uitkwam, kon ik natuurlijk niet achterblijven).
Gelukkig zat ik bij 1 van de 1e leveringen, dus ik kon vrolijk verder spelen.
Maarja, zoals velen van mijn generatie, ben ik ook op gegroeid met de topper van Chris Sawyer: Rollercoaster tycoon.
En aangezien er op de PC een game was, genaamd: Planet Coaster, moest ik die ook spelen.
Evenals Planet Zoo
Mijn setup op dat moment:
Mobo: ASrock 970 Extreme 3
CPU: AMD FX-8320
GPU: Gigabyte R9 380 4gb
RAM: Kingston Hyper X Furry 16gb ddr3
Dit liep wel, maar je moet niet vragen op welke instellingen.
Ohhh je vroeg het toch?
Alles op low settings.
Maarja, we konden spelen
Nu heb ik via via wat parts aangeschaft, en ben ik opnieuw gaan opbouwen.
Voor velen (gezien de foto's op het forum) nog steeds een flut-setup, maar he, t doet wat ik wil doen
En speelt mn games die ik speel op Ultra, dus ik ben grote blij
Mijn huidige setup:
Mobo: Asus Prime Z370-a
CPU: Intel i7 8700k
GPU: Nvidia geforce gtx 1080ti armo
RAM: Kingston HyperX Predator 16GB
De koeling momenteel:
scythe Mugen 4.
Helaas is mijn huidige case: LC gaming 703B
Het zag er leuk uit bij aanschaf, maar kom veel plek te kort.
Hiervoor kijk ik nog voor een vervanger, het liefst met vertical GPU mount (simpelweg omdat ik het mooi vind)
Voor de koeling neig ik naar een AIO set, en dan vooral de: Arctic Liquid Freezer II
Het nadeel is alleen de ruimte in de case, die ik echt goed moet bekijken, aangezien dat echt drama is.
Ook de kabels netjes wegwerken is drama, achter het mobo is wat ruimte, maar dat is echt minimaal.
En ik heb een hekel aan kabels
Ik wil dus het liefste een case met flinke ruimte erachter (waar de voeding en hdd/ssd erachter zit), dan de extension cables in het wit en meteen netjes strak weg laten lopen.
Veel ideeën, maar een andere koeling is nu voornamelijk het belangrijkste, aangezien mijn case nu niet dicht gaat, door het formaat van de Mugen 4
Foto's volgen nog
Lang verhaal, dus dank dat je het zolang hebt uitgezeten
Greetzzzzzzz