• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

XSPC Dual Bay Res ONE

Die is inderdaad leverbaar!

Maar nog niet in de shop genomen, omdat naar mijn idee je dan beter de 'normale' ddcbayres kan nemen, dus deze:
XSPC DDC 5.25 Dual Bay Reservoir DDCDUALBAYRES

Komt op dezelfde neer, alleen heb je nog de optie om in de toekomst een extra pomp bij te plaatsen.
En dat is altijd handig.
(er wordt een afdekplaatje meegeleverd, dus je kan ook gewoon met 1 pomp draaien)

Met de One ben je altijd gelimiteerd aan 1 pomp.

Mocht je toch de One in de shop willen zien, dan voegen we het toe :)
 
Klopt die had ik al gezien. Alleen het front hiervan is glanzend egaal zwart. Die van de Res ONE beborsteld Aluminium. Aangezien ik een ATCS 840 bezit staat laatst genoemde een stuk beter bij mijn voorkant.

Qua performance heb ik geen Res TWO nodig. Ik ga voor een i5 750 @~4.0Ghz + in ieder geval 1 HD5870 in 1 loop, misschien een 2de HD5870 erbij mocht ik gek willen doen. Dat is iets wat een enkele MCP350 makkelijk aankan. CPU is geen heethoofd zoals de i7 920 en zolang de temps maar onder de 70 graden blijven voor de CPU vind ik het al goed. GPU maakt niet uit hoe heet die word. Dat is altijd minder dan met lucht :033:

Hier plaatje van eric van dit forum. Dat is glanzend zwart.

14kbeac.jpg


En hier de Res TWO

xspc_res_7.jpg


Dan ziet laatstgenoemde er een stuk mooier uit :)

Ik begrijp dat het lastig is dit soort artikelen voor 1 persoon apart te bestellen. Weet niet wanneer je weer een grote levering bij XSPC gaat bestellen. Dan zou ik altijd tegen die tijd hem mee kunnen bestellen. Weet niet hoe vaak je bij XSPC per jaar besteld. (hoop wel meer keer dan 1x per jaar en anders dat je niet net besteld heb :043: )
 
:pray :pray

Leg maar gelijk apart :033:, eind van de maand ga ik bestellen. Zou je trouwens gelijk kunnen informeren of de nieuwe batch RX360 die jij krijgt wel 6-32 schroeven gebruikt. Had vanmiddag een webshop gevonden met mooie zwarte inbus 6-32 bouten in allerlei verschillende lengtes. Ga toch voor de RX360 aangezien de EK 360 me tegenviel in de review van Skinnee.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Sw333t XSPC Dual 5.25" Bay Reservoir - Black - Ball Front (BR525DBW) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Crosshair 4 Extreme-666 past een XSPC UV Blue Dual 5.25" Bay Reservoir in een Cooler Master CM690 II Advanced Cases en Modding 3
K vraag over XSPC : dual 5.25´ acrylic bay reservoir Waterkoeling 3
T XSPC DDC Dual Bay Reservoir TWO vraagje Waterkoeling 4
Johnny [VERKOCHT] XSPC X2O 5.25 750 Dual Bay Reservoir Pump Verkocht 25
thiesggb [INACTIVE] XSPC DDC 5.25 Dual Bay Reservoir TWO / Laing DDC-1 MCP350 12V Verkocht 3
D MCP655 in XSPC Dual 5.25 bay D5 Reservoir: Hoe te installeren? Waterkoeling 14
aadje93 XSPC dual 5.25" Bay Reservoir (clear) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 20
D Dual bay res For DCC pompen (XSPC) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
eric ATCS 840 - XSPC Dual Bay Gallery & Build Logs 47
G (TKA-rad) radiator xspc dual fan radiator silver Verkocht 1
w4rlock XSPC dual ddc bayres blanking plate with o-ring Gevonden 0
C XSPC X2OKIT750 RASA Dual WaterCooling Kit/ rasa of raystorm? Waterkoeling 7
P XSPC Dual watercooling pomp defect? Waterkoeling 2
K Hoort dit bij een xspc dual slot pomp? Waterkoeling 11
Jason Nieuw! XSPC PURE Premix Distilled Coolant HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason XSPC RGB Series 2 PWM 800-2200 RPM 5V 3Pin aRGB 120mm Fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Ultradunne radiatoren van XSPC HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Terug op voorraad: XSPC TX240 Ultrathin Radiator HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason XSPC RayStorm EDGE ARGB CPU Waterblock INTEL & AMD - Silver or Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Complete Waterkoeling Kits (XSPC, Alphacool, EK Waterblocks, Bitspower en Thermaltake) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason XSPC TX240 Ultrathin Radiator HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P XSPC valve aan fitting ? Handleidingen en Installatie Tips 1
Freddy XSPC TX Series, de dunste radiatoren ter wereld HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy XSPC RayStorm NEO CPU waterblokken, met RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy XSPC verlichting (RGB) modules, RGB controller etc. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy HighFlow Super Mega SALE! Alphacool, EKWB, Bitspower, XSPC tot 99% korting! HighFlow Computer Cooling Shop 7
R [VERKOCHT] Diverse WC Onderdelen XSPC/Bitspower/Thermaltake Verkocht 8
Freddy XSPC Ion Pompen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P XSPC EX480 Quad Fan Radiator (White) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
TinusB XSPC Razor GTX 780 Backplate HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Ludwig Waterkoel set uitbreiden met XSPC onderdelen. Waterkoeling 18
Bjorn@demichiel.nl [TKA] XSPC Memory Waterblock | XSPC X79 Rampage IV Waterblock set Verkocht 1
TinusB XSPC EX420 Triple rad Low Profile HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
Freddy XSPC Razor Fury en Razor 980 Ti HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
F XSPC Photon 170 res niet schoon te krijgen Waterkoeling 6
Bjorn@demichiel.nl XSPC GPU Waterblok HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
88Gamer88 [REFUSED] D-Tek FuZion v2 en XSPC RS240 UV Blue Verkocht 1
F Xspc pomp reservoir of tube.....? Waterkoeling 6
F Aansluiten xspc RX 240 en leeg pompen Waterkoeling 4
Source XSPC (D5) Photon Tube Reservoir Waterkoeling 4
Pharlap [VERKOCHT] 4x XSPC Fitting G1/4 19/13mm Verkocht 1
Pharlap [VERKOCHT] 4x XSPC Fitting G1/4 19/13mm Chrome Verkocht 2
Bart D XSPC RAystorm haarscheurtjes in koperen blok Waterkoeling 12
Sparky xspc raystorm aluminium bracket HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
P [VERKOCHT] xspc rx360 v3 Verkocht 1
88Gamer88 XSPC LCD Temp Sensor (Green) V2 + G1/4 Plug Sensor HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
88Gamer88 XSPC LCD Display Temperature Sensor inbouw maat ? Cases en Modding 4
Sw333t Thermochill EC6 / XSPC EC6 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
E xspc waterblock voor 1150 haswell cpu Waterkoeling 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan