Oeps, zo is het toch echt niet bedoeld hoor, lange tenen heb ik echt niet, ik wilde gewoon even uitleggen het waarom en hoe.
Nou nou maak er niet meer van dan dat het is he.
Eee je word gesponserd he, ike niet he.< onder zijn bericht staat het duidelijk te lezen Sponsor:
HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming! en Sponsor:
HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming! of zie ik dat alleen maar?
Mij kost deze hobby wel geld, hem schijnbaar niet, maakt ook verder niks uit hoor, maar ik denk toch wel een beetje na over de prijs he, hollander he, daar kan ik ook niks aan doen hihihi.
dus als de leverancier het ding in de aanbieding gooit, kan het ook bij de winkels in de aanbieding komen, of niet soms, en waar hij voor er in staat is nog de oude prijs, ik wilde gewoon weten of hij hier ook in de aanbieding komt.< dit is niet meer dan een constatering, en een vraag aan Freddy.
Maar ja maakt niks uit hoor, ik ga later wel een nieuwe videokaart halen, was ook niet zo belangrijk hoor, ik zag het toevalling bij de leverancier, en via hem kwam ik hier uit.
120 euro aan een oude videokaart uitgeven doe ik toch echt niet, zeker als deze ook nog na een maand of 4 a 5 vervangen word.< dit is gewoon de waarheid, alles is al nieuw besteld, ASUS Crosshair IV Formula, 16 gb
corsair geheugen, 3x Western Digital WD1002FAEX Sata 600 (SSD was me te duur) behalve dus de videokaart, ik ben gewoon aan het wachten tot dat de ATI Radeon HD 6990 dual-GPU graphics card uitkomt, het nieuwe monster kaartje van ATI, en de kast blijft mijn +/- 2 jaar oude maar mooie Kandalf LCS.
Was ook maar gewoon een vraag aan Freddy.< dat was een grapje, wat schijnbaar in het verkeerde keelgat is gevallen, sorry zo was het echt niet bedoeld hoor.
Groetjes Jos