• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

XSPC 4850x2 waterblock

bakkiebier

Member
Paar weken geleden heb ik van sales departement van xspc een bevestiging gekregen dat hun zij een waterblock gaan maken voor 4850x2 en dat ze hem al gingen produceren kun jij voor mij navragen wanneer die uitkomt freddy :p en hem dan inslaan.
:041:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Freddy, heb je die XSPC Razor 4850X2 waterblock nog, ik zoek er namelijk 1 met fittingen erop voor 3/8 slangen.
Als je er nog 1 hebt wat kost deze dan samen met die fittingen, ik heb zelf een Kandalf LCS kast met 3/8 slangen, en daarin
een Sapphire HD 4850 X2 2Gb videokaart die ernorm veel lawaai maakt, als ik aan het gamen ben.
Ik hoor het wel, groetjes Jos
 
Ok,
maar wat is de prijs dan met de goede 3/8 slangen fittingen erbij, ik vraag het omdat hij nu in de aanbieding is bij de leverancier (vind je het gek na 2 jaar, een uitlopertje dus).
zie hier XSPC UK Shop - XSPC Razor 4850X2 (Acetal)
Als het zich loont wil ik er wel 1 hebben hoor, levertijden maak ik me niet zo'n zorgen over, ik krijg pas achter 2 weken mijn nieuw moederbord,cpu, en geheugen.
Dan heb ik ook pas deze waterkoelblok nodig.
Trouwens bedankt voor je snelle reactie,
groetjes Jos
 
Eee je word gesponserd he, ike niet he, dus als de leverancier het ding in de aanbieding gooit, kan het ook bij de winkels in de aanbieding komen, of niet soms, en waar hij voor er in staat is nog de oude prijs, ik wilde gewoon weten of hij hier ook in de aanbieding komt.
Maar ja maakt niks uit hoor, ik ga later wel een nieuwe videokaart halen, was ook niet zo belangrijk hoor, ik zag het toevalling bij de leverancier, en via hem kwam ik hier uit.
120 euro aan een oude videokaart uitgeven doe ik toch echt niet, zeker als deze ook nog na een maand of 4 a 5 vervangen word.
Was ook maar gewoon een vraag aan Freddy.
 
Oeps, zo is het toch echt niet bedoeld hoor, lange tenen heb ik echt niet, ik wilde gewoon even uitleggen het waarom en hoe.
Nou nou maak er niet meer van dan dat het is he.
Eee je word gesponserd he, ike niet he.< onder zijn bericht staat het duidelijk te lezen Sponsor: HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming! en Sponsor: HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming! of zie ik dat alleen maar?
Mij kost deze hobby wel geld, hem schijnbaar niet, maakt ook verder niks uit hoor, maar ik denk toch wel een beetje na over de prijs he, hollander he, daar kan ik ook niks aan doen hihihi.
dus als de leverancier het ding in de aanbieding gooit, kan het ook bij de winkels in de aanbieding komen, of niet soms, en waar hij voor er in staat is nog de oude prijs, ik wilde gewoon weten of hij hier ook in de aanbieding komt.< dit is niet meer dan een constatering, en een vraag aan Freddy.
Maar ja maakt niks uit hoor, ik ga later wel een nieuwe videokaart halen, was ook niet zo belangrijk hoor, ik zag het toevalling bij de leverancier, en via hem kwam ik hier uit.
120 euro aan een oude videokaart uitgeven doe ik toch echt niet, zeker als deze ook nog na een maand of 4 a 5 vervangen word.< dit is gewoon de waarheid, alles is al nieuw besteld, ASUS Crosshair IV Formula, 16 gb corsair geheugen, 3x Western Digital WD1002FAEX Sata 600 (SSD was me te duur) behalve dus de videokaart, ik ben gewoon aan het wachten tot dat de ATI Radeon HD 6990 dual-GPU graphics card uitkomt, het nieuwe monster kaartje van ATI, en de kast blijft mijn +/- 2 jaar oude maar mooie Kandalf LCS.
Was ook maar gewoon een vraag aan Freddy.< dat was een grapje, wat schijnbaar in het verkeerde keelgat is gevallen, sorry zo was het echt niet bedoeld hoor.
Groetjes Jos
 
Nou Jos, maakt niet uit hoor.
Dingen kunnen gewoon verkeerd overkomen wanneer ze getyped zijn, zo zonder non verbale communicatie.
Dat je niet een dergelijk bedrag aan een verouderde kaart uitgeeft snap ik ook, maar het is hier vooral een gezellig forum en dat wil ik in ieder geval graag van alle kanten zo houden :D
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Jason Nieuw! XSPC PURE Premix Distilled Coolant HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason XSPC RGB Series 2 PWM 800-2200 RPM 5V 3Pin aRGB 120mm Fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Ultradunne radiatoren van XSPC HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Terug op voorraad: XSPC TX240 Ultrathin Radiator HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason XSPC RayStorm EDGE ARGB CPU Waterblock INTEL & AMD - Silver or Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Complete Waterkoeling Kits (XSPC, Alphacool, EK Waterblocks, Bitspower en Thermaltake) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason XSPC TX240 Ultrathin Radiator HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P XSPC valve aan fitting ? Handleidingen en Installatie Tips 1
Freddy XSPC TX Series, de dunste radiatoren ter wereld HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy XSPC RayStorm NEO CPU waterblokken, met RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy XSPC verlichting (RGB) modules, RGB controller etc. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy HighFlow Super Mega SALE! Alphacool, EKWB, Bitspower, XSPC tot 99% korting! HighFlow Computer Cooling Shop 7
R [VERKOCHT] Diverse WC Onderdelen XSPC/Bitspower/Thermaltake Verkocht 8
Freddy XSPC Ion Pompen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P XSPC EX480 Quad Fan Radiator (White) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
TinusB XSPC Razor GTX 780 Backplate HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Ludwig Waterkoel set uitbreiden met XSPC onderdelen. Waterkoeling 18
Bjorn@demichiel.nl [TKA] XSPC Memory Waterblock | XSPC X79 Rampage IV Waterblock set Verkocht 1
TinusB XSPC EX420 Triple rad Low Profile HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
Freddy XSPC Razor Fury en Razor 980 Ti HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
F XSPC Photon 170 res niet schoon te krijgen Waterkoeling 6
Bjorn@demichiel.nl XSPC GPU Waterblok HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
88Gamer88 [REFUSED] D-Tek FuZion v2 en XSPC RS240 UV Blue Verkocht 1
F Xspc pomp reservoir of tube.....? Waterkoeling 6
F Aansluiten xspc RX 240 en leeg pompen Waterkoeling 4
Source XSPC (D5) Photon Tube Reservoir Waterkoeling 4
Pharlap [VERKOCHT] 4x XSPC Fitting G1/4 19/13mm Verkocht 1
Pharlap [VERKOCHT] 4x XSPC Fitting G1/4 19/13mm Chrome Verkocht 2
Bart D XSPC RAystorm haarscheurtjes in koperen blok Waterkoeling 12
Sparky xspc raystorm aluminium bracket HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
P [VERKOCHT] xspc rx360 v3 Verkocht 1
88Gamer88 XSPC LCD Temp Sensor (Green) V2 + G1/4 Plug Sensor HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
88Gamer88 XSPC LCD Display Temperature Sensor inbouw maat ? Cases en Modding 4
Sw333t Thermochill EC6 / XSPC EC6 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
E xspc waterblock voor 1150 haswell cpu Waterkoeling 2
4 xspc pomp Waterkoeling 4
G (TKA-rad) radiator xspc dual fan radiator silver Verkocht 1
P [IN-ACTIVE] xspc ex240 & xspc ex120 Verkocht 9
canonchiel TKa 2 x XSPC RS240 Black radiator Verkocht 1
Tath XSPC Razor SLI Flow Bridge (4 slot) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
R XSPC X2O 400 pomp voldoende? Advies Waterkoeling Setup 3
R XSPC Raystorm cpu-block Intel s1155 mount HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
B XSPC LCD Temperature Sensor V2 - Red + G1/4 Plug Sensor HighFlow Product Suggesties en Nieuws 18
P XSPC Spare D5 Bracket Set HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Sw333t XSPC Dual 5.25" Bay Reservoir - Black - Ball Front (BR525DBW) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
w4rlock XSPC dual ddc bayres blanking plate with o-ring Gevonden 0
G XSPC X20 500 Single bay HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
W Problem whit my XSPC Pomp 2 International Forum 2
Kadett [VERKOCHT] TFC 360, MCP350, XSPC Reservoir, EK Supreme HF, HD5850, Silvercoil en meer Verkocht 13
M XSPC waterkoelings kit? Wacht nog even tot januari! Waterkoeling 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan