Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het wordt wel de Phobya vs de Supreme vs de xspc Delta V3
De Heatkiller Rev3. had ik te laat binnen.
De xspc Delta V2 gaf een beetje eigenaardige hoge temps. over vijf mounts. Die viel dus ook af. Een paar graden verschil is realistisch, maar een graadje of tien is imo niet meer representatief voor het blok. Op zich wel jammer, want ik was erg benieuwd naar de verbetering van de Delta V3 tov de V2. Misschien dat ik 'm nog wel eens 2e hands aanschaf om er zeker van te zijn dat die van mij "way off" is. Alhoewel i in m'n case op een dual core altijd prima temps gaf.
Maar ik vond het testen erg leuk om te doen, veel van geleerd ect ect; smaakt naar meer Beste blokje mag het gaan opnemen tegen de watercool Heatkiller Rev3. en misschien ook nog de Koolance 350. Ben mezelf al stiekem aan het ompraten om die aan te gaan schaffen en het beste blokje voor mezelf te gaan gebruiken
Maar ik verwacht in de loop van deze week die review van de Phobya af te gaan ronden en te posten.
Edit: Kon me weer eens niet inhouden...:hmm:eusa_snooty::eusa_silenced: :eusa_shhh: :055:
1 x CPU-350AC Acrylic
+ 1 x Blank Impingement Plate om verder mee te spelen besteld :eusa_shifty: