Sw333t
I Love my NUC
Wilde jullie natuurlijk wel de computer voorstellen die al die mooie facturen maakt voor de ledstrips, vandaar deze "Buildlog". Ik zet dit express tussen haakjes, aangezien er zeer weinig aan gemod gaat worden.
De hardware:
- InWin Z653 mATX behuizing,
- SeaSonic SS-500HT PSU,
- Asus P5QPL-AM S775, mATX mobo,
- Intel Core 2 Duo E8500 @ stock,
- Boxed Cooler,
- 3 Gb Kingston KVR 667 mhz (1x1gb + 1x2gb),
- WD 750 Gb SATA,
- DVD Brandertje,
- Windows XP 32-bit OS.
Wat is er al aan gebeurd:
Allereerst, zo ziet de behuizing er standaard uit:
Hier valt gelijk al op dat het thema zwart is met rode accenten. Echter, de fabrikant heeft gekozen om voor de powerled een blauw ledje te gebruiken en voor de hdd activity led een oranje led. Dit vond ik niet kunnen, dus maar even aangepast:
Verder, er zit nu een rode ledstrip in het zijpaneel:
Wat er nog moet gebeuren:
Bij de originele behuizing zit er aan de zijkanten een gleuf met een rood accent. Deze plaatjes zijn eruit te halen en wil deze gleuven op gaan vullen met neon-wire / glowwire.
Verder zal er een plaatje voorin komen voor het bedienen van de verlichting (soms heb je van die momenten dat verlichting niet wenselijk is)
De processor wordt vervangen door een Intel Pentium Dual-Core E6xxx en de koeler gaat vervangen worden door een Corsair H50. Echter, hiervoor moest ik nog wel een fanadapter voor bestellen aangezien de behuizing enkel een 80/92mm fan aan de achterzijde kan hebben. De adapter is inmiddels in huis (is deze).
Vragen, suggesties of opmerkingen: Roep maar raak.
De hardware:
- InWin Z653 mATX behuizing,
- SeaSonic SS-500HT PSU,
- Asus P5QPL-AM S775, mATX mobo,
- Intel Core 2 Duo E8500 @ stock,
- Boxed Cooler,
- 3 Gb Kingston KVR 667 mhz (1x1gb + 1x2gb),
- WD 750 Gb SATA,
- DVD Brandertje,
- Windows XP 32-bit OS.
Wat is er al aan gebeurd:
Allereerst, zo ziet de behuizing er standaard uit:
Hier valt gelijk al op dat het thema zwart is met rode accenten. Echter, de fabrikant heeft gekozen om voor de powerled een blauw ledje te gebruiken en voor de hdd activity led een oranje led. Dit vond ik niet kunnen, dus maar even aangepast:
Verder, er zit nu een rode ledstrip in het zijpaneel:
Wat er nog moet gebeuren:
Bij de originele behuizing zit er aan de zijkanten een gleuf met een rood accent. Deze plaatjes zijn eruit te halen en wil deze gleuven op gaan vullen met neon-wire / glowwire.
Verder zal er een plaatje voorin komen voor het bedienen van de verlichting (soms heb je van die momenten dat verlichting niet wenselijk is)
De processor wordt vervangen door een Intel Pentium Dual-Core E6xxx en de koeler gaat vervangen worden door een Corsair H50. Echter, hiervoor moest ik nog wel een fanadapter voor bestellen aangezien de behuizing enkel een 80/92mm fan aan de achterzijde kan hebben. De adapter is inmiddels in huis (is deze).
Vragen, suggesties of opmerkingen: Roep maar raak.
Laatst bewerkt: