Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het is wel een oud dingetje, maar zag dat mijn Asus mobo een LPT aansluiting had.. dus toch maar de door mijn vrouw zeer gemiste "wekker" maar weer opbouwen.
Lekker CPU-tje. Alleen kan ik niet het CPU voltage instellen in het bios en ook de geheugendivider settings zijn zeer beperkt. Aan de andere kant, met die Turbo Key kom je ook niet verder.
Edit: Nu op 286 fsb gezet en met de energiebesparende functies aan.
Bij volle belasting loopt de E6300 op 3 ghz, bij minimale belasting op 1,7 Ghz.
Dat is voor mij voldoende (op dit moment in ieder geval).
Hier zit dus al het display in en de Sunbeam CCFL Sound Controller. De Sunbeam controller is vanaf de onderzijde (via het batterijvak) nog in te stellen:
Nu nog een schakelaar aan de buitenzijde maken om de power van die controller te onderbreken (geen zin om elke keer de wekker om te draaien), de gaten maken voor de kabels, de overige gaten dichten, de wekker compleet vast lijmen en dan eens aan de paintjob gaan werken.
- Leds anders monteren in de wekker, ben niet tevreden met het licht uit de wekker,
- Power on kabel verlengen en verbinden op mobo ,
- Power led van de case ook verbinden met de sound controller,
- Alle overige gaten dicht plamuren,
- Alles wat niet gespoten mag worden afdekken,
- Paint.