Enige probleem is dat ik de fan enkel als intake kon plaatsen (pull) en dat nu mijn zijpaneel er niet op kan (vraagt nog meer aanpassingen aan de fan).
Kort door de bocht gezegd, er kwam nogal wat commentaar vanuit de offline world op het ontbreken van het zijpaneel. Dus moest er een andere optie gezocht worden.
Uiteindelijk vandaag de knoop doorgehakt om in de behuizing te gaan zagen, met als gevolg dat de
radiator en de fan van de H50 nu extern zit.
Ik ben verder een man van weinig woorden, maar zal mijn best doen om iets per foto te typen:
De toeter die nu achterop zit, bestaande uit: Nexus 80/92mm to 120mm fanadapter,
radiator en een
Scythe 120MM Slip Stream SLIM 2000RPM met
120mm fan grill black.
Onder toeziend oog van Stampertje alles passen, meten en test monteren. Het witte om de randjes waar de slangen doorheen lopen is stroomsnoer. Aders eruit gehaald en ingeknipt.
Heel erg dik is de toeter niet, die
fans zijn echt dun zeg
. In totaal, vanaf de kast gemeten komt het op 7 centimeter uit. Dat is inclusief de fan grill.
Vanaf een andere kant bekeken, moest nog best veel metaal verwijderen.
Nog een andere kant. Vind de fan en de fan grill heel goed samen gaan. De schroeven moet ik nog wel een keertje vervangen door zwarte schroeven of imbusjes.
Voeding er weer ingeplaatst.
Kan nog goed bij de aansluitingen.
Oew... wat een ruimte nu beschikbaar in de pc, heerlijk
. Ook nog te zien is de PCI bracket met potmeter waarmee ik nu de draaisnelheid mee instel van de fan. Staat nu op de laagste stand en hoor nu meer mijn
pomp .
Vers laagje MX-2 erop... thanks to Peter
.
Schuin van voren is de toeter bijna niet te zien.
Als finishing touch nog wel even het fandraadje gesleeved.
That's all folks