shiny beauty is da name for you darling. Top vince.
VuXX WK Supreme HF FTW! 8 mei 2010 #142 Ziet er goed uit Vincent! Mooie foto's ook! Lang leve de resestriktie whehe Btje floowwz kunnen creëren met je nieuwe setup?
Ziet er goed uit Vincent! Mooie foto's ook! Lang leve de resestriktie whehe Btje floowwz kunnen creëren met je nieuwe setup?
Duriel Junior Member 8 mei 2010 #143 Mag ik u feliciteren met het behaalde resultaat? Ziet er werkelijk prachtig uit:055:
V vincent Gouden member 9 mei 2010 #144 volgende stap is: spelen met verlichting en leds het zal geen donker hol worden. Maar kan wel even duren voordat dit klaar is, veel drukte met werk dus weinig modtijd.
volgende stap is: spelen met verlichting en leds het zal geen donker hol worden. Maar kan wel even duren voordat dit klaar is, veel drukte met werk dus weinig modtijd.
Traxtorm Member 9 mei 2010 #145 Vette darm kanalen Vincentor! Geweldige shots heb je gemaakt. Ben benieuwd wat de volgende kast al wordt!
Vette darm kanalen Vincentor! Geweldige shots heb je gemaakt. Ben benieuwd wat de volgende kast al wordt!
V vincent Gouden member 18 mei 2010 #146 Update Vandaag de bitspower plexi-top binnengekregen: Bitspower D5/MCP655 Mod Pump Top V2 Acrylic BP-D5TOPAC2-BK Vanavond/deze week monteren en tevens te loop wat aanpassen, update volgt. Traxtorm zei: Vette darm kanalen Vincentor! Geweldige shots heb je gemaakt. Ben benieuwd wat de volgende kast al wordt! Klik om te vergroten... volgende case word lian li die nog ontworpen moet worden zal wel een tijdje duren.
Update Vandaag de bitspower plexi-top binnengekregen: Bitspower D5/MCP655 Mod Pump Top V2 Acrylic BP-D5TOPAC2-BK Vanavond/deze week monteren en tevens te loop wat aanpassen, update volgt. Traxtorm zei: Vette darm kanalen Vincentor! Geweldige shots heb je gemaakt. Ben benieuwd wat de volgende kast al wordt! Klik om te vergroten... volgende case word lian li die nog ontworpen moet worden zal wel een tijdje duren.
l3p Moderator Forumleiding 18 mei 2010 #149 Hopen dat Vincent dit ook nog doet als ze strax een jaartje of 25 is
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 18 mei 2010 #150 Nu nog wat meer schuren zodat het plexi echt gaat glimmen
V vincent Gouden member 18 mei 2010 #151 licht in de keet: l3p zei: Hopen dat Vincent dit ook nog doet als ze strax een jaartje of 25 is Klik om te vergroten... over 25 jaar hoop ik nog mijn rolator nog te kunnen opladen via mijn usb poort
licht in de keet: l3p zei: Hopen dat Vincent dit ook nog doet als ze strax een jaartje of 25 is Klik om te vergroten... over 25 jaar hoop ik nog mijn rolator nog te kunnen opladen via mijn usb poort
Foxdelta-Mods New member 18 mei 2010 #152 Zeker netjes vincent. Echt die top ziet er echt masterlijk uit. Ook mooi met die bitspower afwerking van die D5.
Zeker netjes vincent. Echt die top ziet er echt masterlijk uit. Ook mooi met die bitspower afwerking van die D5.
V vincent Gouden member 18 mei 2010 #153 ZwerverRoodbaardNL zei: Nu nog wat meer schuren zodat het plexi echt gaat glimmen Klik om te vergroten... idd, had wel van buiten meer mogen glimmen. waarom niet al fabrieks af?
ZwerverRoodbaardNL zei: Nu nog wat meer schuren zodat het plexi echt gaat glimmen Klik om te vergroten... idd, had wel van buiten meer mogen glimmen. waarom niet al fabrieks af?
k.3nny Oldscool. 18 mei 2010 #154 Zo dat is echt mooi! ik denk dat aleen een doekje en flink wat brasso en wat elbowgrease genoeg is
V vincent Gouden member 18 mei 2010 #155 elbowgrease?? ooievaars kuiten vet ofzoiets. ik zal het eens proberen om hem wat op te polijsten.
Oli4v Active member 18 mei 2010 #157 eerlijk gezegd vond ik het strakke je beter afgaan ..., niet tegenstaande dat dit ook leuk is ...
V vincent Gouden member 18 mei 2010 #158 kan altijd weer op de strakke toer gaan ikzelf verander de hele boel met de dag.
Oli4v Active member 18 mei 2010 #159 Vincent zei: kan altijd weer op de strakke toer gaan ikzelf verander de hele boel met de dag. Klik om te vergroten... je bent gek, net of je met een dremel in je maag geboren bent :icon_cool: om de dag vind ik er over, maar om het half jaar ofzo ... , dan moet er toch onderhoud gebeuren... Enige waar ik me bij mij nog aan erger is die lamp die altijd brandt, ofwel moet ik ze wat wegsteken, zodat er licht is maar minder fel ...
Vincent zei: kan altijd weer op de strakke toer gaan ikzelf verander de hele boel met de dag. Klik om te vergroten... je bent gek, net of je met een dremel in je maag geboren bent :icon_cool: om de dag vind ik er over, maar om het half jaar ofzo ... , dan moet er toch onderhoud gebeuren... Enige waar ik me bij mij nog aan erger is die lamp die altijd brandt, ofwel moet ik ze wat wegsteken, zodat er licht is maar minder fel ...
D DarthSion New member 19 mei 2010 #160 Dit ziet er zeer goed uit, ik kan niet wachten op je volgende project