• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

vincent,s bouwput:P

Hey Vincent,

heb ff snel globaal de behuizing getekend, maten kunnen wat afwijken van werkelijke maten. Heb alleen de beschikking tot de maten van de gehele kast niet van de afzonderlijke onderdelen ;) Behalve van de dingen die ik zelf kon opmeten zoals front brackets
Anyways weet niet precies wat je wil kleuren, alleen behuizing of ook binnenkant?

a1qudf.jpg


Zie ook mail, heb sketchupbestandje gestuurd.. kleurze alvast :p
 
laat ik het zo zeggen, binnenkant boeit me niet. buitenkant de zijpanelen zwart, toppanel wit, frontpanel ook wit.

met de front mag nog wel gespeeld worden zwart/wit.


inspiratiebron:


film.jpg
 
harstikke strak als dat mooi zwart en helder wit is
alleen niet bij roken he of vaak poetsen lol
goede lak met een blanke lak erover ofzo zal mischien wel zorgen dat t wit ook echt wit blijft .
Zowiezo wel gaaf dat fijne maas in de front , heb ik ook in de CM690 dat staat wel goed en zorgt toch voor een stukje extra frisse lucht in de kast
 
Zoiets?
w81hev.jpg


Hieronder twee varianten met zwart voor:
2itfyhk.jpg


dqjiwp.jpg


laat ik het zo zeggen, binnenkant boeit me niet. buitenkant de zijpanelen zwart, toppanel wit, frontpanel ook wit.

met de front mag nog wel gespeeld worden zwart/wit.

Btw zoals ook in mn buildtopic staat, great minds think alike :p Er schijnt ene Cosmos S Black&White in aantocht te zijn whehe
 
Laatst bewerkt:
ooow.. Als je witte sleeve wilt gaan gebruiken heb ik hier nog 2 setjes van 10m liggen met heatshrink van MDPC-X... Ik wilde eerst witte sleeve gaan gebruiken maar ga denk voor een andere kleur..
Overnemen???
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan