Oehhh fittingen! Vincent ik zal gaan voor tygon met blauwe vloeistof en alle fans in het blauw
k.3nny Oldscool. 20 augustus 2010 #361 Oehhh fittingen! Vincent ik zal gaan voor tygon met blauwe vloeistof en alle fans in het blauw
Freddy Administrator Forumleiding 20 augustus 2010 #362 Ik zou ook voor blauw gaan, anders wordt het denk ik iets te zwart waardoor het niet gaat opvallen terwijl het een vette build is.
Ik zou ook voor blauw gaan, anders wordt het denk ik iets te zwart waardoor het niet gaat opvallen terwijl het een vette build is.
C CrizCroz Junior Member 20 augustus 2010 #363 zoals de andere twee heren zeggen. ik zou voor blauw gaan maar dan donkerblauw.. geen lichblauw
V vincent Gouden member 20 augustus 2010 #364 nou bedankt, nu ik met blauw verder ga moet ik 4 pci-X kabels sleeven:'( het zwart/rood past natuurlijk niet.
nou bedankt, nu ik met blauw verder ga moet ik 4 pci-X kabels sleeven:'( het zwart/rood past natuurlijk niet.
stn . 20 augustus 2010 #365 1 smilie zegt meer als 1000 worden: :050: En ik zou iid voor tygon + blauw gaan Mooie fittingen, ooit op een dag wil ik die ook :050:
1 smilie zegt meer als 1000 worden: :050: En ik zou iid voor tygon + blauw gaan Mooie fittingen, ooit op een dag wil ik die ook :050:
C CrizCroz Junior Member 20 augustus 2010 #366 is wel balen dat je sommige moet re-sleeven maar uiteindelijk krijg je er iets moois voor terug
V vincent Gouden member 20 augustus 2010 #369 Uniek in nederland, nog niet op de markt. Moet nog verder door ontwikkeld worden: De highflow pin remover Deze gaat langer mee als een gemiddelde pin remover.
Uniek in nederland, nog niet op de markt. Moet nog verder door ontwikkeld worden: De highflow pin remover Deze gaat langer mee als een gemiddelde pin remover.
Freddy Administrator Forumleiding 20 augustus 2010 #370 wuahaha wat een product, die moet in massa productie haha
k.3nny Oldscool. 20 augustus 2010 #373 vincent zei: Uniek in nederland, nog niet op de markt. Moet nog verder door ontwikkeld worden: De highflow pin remover Deze gaat langer mee als een gemiddelde pin remover. Klik om te vergroten... A copycat is among us! Vincent Echt een TOP uitvinding! ik heb het hier geprobeert en de 24pins lag binnen 15 min los!
vincent zei: Uniek in nederland, nog niet op de markt. Moet nog verder door ontwikkeld worden: De highflow pin remover Deze gaat langer mee als een gemiddelde pin remover. Klik om te vergroten... A copycat is among us! Vincent Echt een TOP uitvinding! ik heb het hier geprobeert en de 24pins lag binnen 15 min los!
Alex Bezig met houten pc... 21 augustus 2010 #375 Het bewijs: waarom veel geld uitgeven aan crappy tools als je zulk soort net zo goed zelf kan maken? What's next? Een rietje gebruiken om de 4-pins molex los te maken ?
Het bewijs: waarom veel geld uitgeven aan crappy tools als je zulk soort net zo goed zelf kan maken? What's next? Een rietje gebruiken om de 4-pins molex los te maken ?
V vincent Gouden member 21 augustus 2010 #376 vannochtend stond de bezorger weer aan de deur te rammelen met een pakketje. Aller eerst wil ik highflow bedanken voor sponsoren en leveren van deze producten :023::023: Wat gaan we toevoegen aan de build: 1 meter tygon 1/2 clear 2 meter xspc 1/2 black feser active UV dye blue xspc dual res. acrylic. Straks maar eens alles inbouwen update volgt later......
vannochtend stond de bezorger weer aan de deur te rammelen met een pakketje. Aller eerst wil ik highflow bedanken voor sponsoren en leveren van deze producten :023::023: Wat gaan we toevoegen aan de build: 1 meter tygon 1/2 clear 2 meter xspc 1/2 black feser active UV dye blue xspc dual res. acrylic. Straks maar eens alles inbouwen update volgt later......
k.3nny Oldscool. 21 augustus 2010 #377 Woeii weer leuk spull, Kheb nog wel ergenst een black faseplate van een dual pompres van xspc, meschien interesse?
Woeii weer leuk spull, Kheb nog wel ergenst een black faseplate van een dual pompres van xspc, meschien interesse?
V vincent Gouden member 21 augustus 2010 #378 Results: Heb gekozen om niet alle slangen blauw te doen, dus aan de front kant is alles met zwart gedaan. backsite op de blocken tygon clear, icm feser blue zodat het toch een beetje neutraal blijft. Had de zon pal op het huis staan, dus sorry voor de slechte foto,s. (sorry zon) .....................later meer.
Results: Heb gekozen om niet alle slangen blauw te doen, dus aan de front kant is alles met zwart gedaan. backsite op de blocken tygon clear, icm feser blue zodat het toch een beetje neutraal blijft. Had de zon pal op het huis staan, dus sorry voor de slechte foto,s. (sorry zon) .....................later meer.
V vincent Gouden member 21 augustus 2010 #380 Voor de front/side en top panel heb ik deze fans gezien: http://www.xigmatek.de/images/xlf-f2006-02.jpg
Voor de front/side en top panel heb ik deze fans gezien: http://www.xigmatek.de/images/xlf-f2006-02.jpg