Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hele mooie build, ik had niet verwacht dat je van een beest (haf-x) een beauty kon maken . Het blijkt maar weer dat alles mogelijk is in de handen van een w/c topper
Ziet er echt geweldig uit Vincent!
Super netjes gesleeved! Alsof het kant en klaar gekocht is!
Die bay reservoirs + pomp staan zeker niet verkeerd moet ik zeggen!
Met de slangen combinatie lijkt het erop dat je het hart laat leven en de rest in het schaduw zet!
Nog meer aanpassingen binnenkort?
Succes verder!
Dat a-symetrische van die twee verschillende res/bays vind ik zelf juist erg mooi. Maakt het een stuk boeiender om naar te kijken. Maar dat is uiteraard ook een kwestie van smaak.
De Aerocool V12XT controller maakt de handmatige en volautomatische regeling tot maximaal 4 ventilatoren mogelijk. De temperatuursensoren kunnen op iedere gewenste plek in de behuizing geplaatst worden. Het kleuren 'Touch' LCD-scherm kan zowel de temperatuurwaarden als het toerental van de 4 kanalen tonen. Om het systeem tegen oververhitting te beschermen beschikt de V12XT over een alarm.
:dunno ik had een klein bannertje geplaats en 1 regeltje tekst, en nu is ie weg.
Ik wil absoluut geen scheve gezichten, maar mischien iets meer duidelijkheid voor in de toekomt voor mij is wel beter
zodat ik niet weer de mist in ga.