Freddy Administrator Forumleiding 23 augustus 2010 #401 De banner had ik weggehaald, de tekst had ik wel laten staan, maar die is later volgens mij door jezelf weggehaald of niet?
De banner had ik weggehaald, de tekst had ik wel laten staan, maar die is later volgens mij door jezelf weggehaald of niet?
V vincent Gouden member 24 augustus 2010 #402 klopt tekst heb ik weggehaald, voor de zekerheid omdat ik zag dat de banner weg was.
V vincent Gouden member 28 augustus 2010 #404 Vannos zei: mooi apparaatje heb je daar werkt het een beetje ? Klik om te vergroten... het doet zijn werk... Alles is nu Black Fans/slangen, voor de geintereseerden zijn er picca,s beschikbaar.
Vannos zei: mooi apparaatje heb je daar werkt het een beetje ? Klik om te vergroten... het doet zijn werk... Alles is nu Black Fans/slangen, voor de geintereseerden zijn er picca,s beschikbaar.
coolfris Moderator Forumleiding 28 augustus 2010 #408 vincent zei: Alles is nu Black Fans/slangen, voor de geintereseerden zijn er picca,s beschikbaar. Klik om te vergroten...
vincent zei: Alles is nu Black Fans/slangen, voor de geintereseerden zijn er picca,s beschikbaar. Klik om te vergroten...
V vincent Gouden member 14 september 2010 #410 na een beetje rommelen en prutsen : :030::dunno:dunno:030: ziet er uit als een opgevoerde ijsco-wagen. Je kent het wel zo,n bakfiets met een koelbak erop. 2e foto is wat wazig, begon te trillen...
na een beetje rommelen en prutsen : :030::dunno:dunno:030: ziet er uit als een opgevoerde ijsco-wagen. Je kent het wel zo,n bakfiets met een koelbak erop. 2e foto is wat wazig, begon te trillen...
coolfris Moderator Forumleiding 14 september 2010 #414 Had je wel genoeg koffie gehad voordat je die 2e foto nam? Ziet er verder goed uit hoe de kleuren van de kast weer terugkomen in de waterkoelspullen! :023:
Had je wel genoeg koffie gehad voordat je die 2e foto nam? Ziet er verder goed uit hoe de kleuren van de kast weer terugkomen in de waterkoelspullen! :023:
Duriel Junior Member 14 september 2010 #415 Zo, dat is weer eens wat anders... :041: Die witte slang van CPU naar GPU valt wel erg op zeg
Calimero Banned 14 september 2010 #416 Oli4v zei: Is dat nu waterkoeling? Klik om te vergroten... Ijsco-koeling zei hij toch ? :r,o,l,l,e,y,e,s: Ziet er wel rete strak uit !!
Oli4v zei: Is dat nu waterkoeling? Klik om te vergroten... Ijsco-koeling zei hij toch ? :r,o,l,l,e,y,e,s: Ziet er wel rete strak uit !!
l3p Moderator Forumleiding 14 september 2010 #418 Oli4v zei: Is dat nu waterkoeling? Klik om te vergroten... Nee dat is gewoon kunst
Dustyrick Junior Member 15 september 2010 #420 Dat ziet er damn goed uit vincent!ray Complimenten voor de kleurencombinatie.