Vannos upgrading....... 27 juni 2010 #1 hier nog een G19 liggende. werkt perfect. heb de bon volgens mij nog wel. Doos heb ik ook nog weet alleen niet wat ik er voor moet vragen. zit veel stof op maar als ie word vekochtword maak ik hem schoon Laatst bewerkt: 27 juni 2010
hier nog een G19 liggende. werkt perfect. heb de bon volgens mij nog wel. Doos heb ik ook nog weet alleen niet wat ik er voor moet vragen. zit veel stof op maar als ie word vekochtword maak ik hem schoon
Vannos upgrading....... 27 juni 2010 #3 Nils zei: Heb je een eigen foto? Klik om te vergroten... AANGEpast
Source Mr. Grillmeister 27 juni 2010 #5 En is het scherm vies of zijn dat krassen? Oftewel, wil je een close-up foto van het schermpje maken?
En is het scherm vies of zijn dat krassen? Oftewel, wil je een close-up foto van het schermpje maken?
Vannos upgrading....... 29 juni 2010 #6 ik gok er op dat hij nu een jaar oud is. hier nog foto van het schermpje het zijn geen krassen, Maar opervlakkige strepen, je ziet het totaal niet als hij aanstaat nu zie jehet ook nauwelijks
ik gok er op dat hij nu een jaar oud is. hier nog foto van het schermpje het zijn geen krassen, Maar opervlakkige strepen, je ziet het totaal niet als hij aanstaat nu zie jehet ook nauwelijks
adje Junior Member 1 september 2010 #8 heb je hem nog? en wat moet je er voor hebben icl versend kosten?