Na 2 jaar weer eens tijd voor een upgrade, vandaar zet ik nu mijn eVGA GTX-295 te koop, eventueel inclusief waterkoelblok.
De originele koeling is reeds gemonteerd, heb ik vandaag geregeld.
Algemene informatie:
0. eVGA GTX-295
1. Dit product is aangeschaft 18 Maart 2009
2. Product heb ik al die tijd gebruikt, in het begin ook overgeklokt. Nu ruim 2 jaar probleemloos op normale kloksnelheid.
3. Ik heb een GTX-580 gekocht
4. Zowel de bon als factuur zijn niet meer aanwezig
5. De kaart verkeerd in een normale werkende staat (beetje stoffig)
6. Originele doos, indien gewenst, inclusief inhoud.
Op dit moment gebruik ik de kaart nog, totdat ik een vervangende heb kunnen vinden zal dit ook zo blijven.
Ik heb er nog nooit problemen mee gehad en ben eigenlijk nog zeer tevreden over de performance.
Maarja, Battlefield 3, die wil echt niet op 1920x1200 met Ultra settings, dus dan moet ik wel upgraden!
Het is nog steeds een uitstekende kaart voor 95% van de huidige spellen, Crysis 2 bijvoorbeeld draait probleemloos met alles op maximaal.
Vraagprijs GTX-295: € 120,-.
Vraagprijs koelblok: € 75,-.
Bij elkaar € 160,-.
De originele koeling is reeds gemonteerd, heb ik vandaag geregeld.
Algemene informatie:
0. eVGA GTX-295
1. Dit product is aangeschaft 18 Maart 2009
2. Product heb ik al die tijd gebruikt, in het begin ook overgeklokt. Nu ruim 2 jaar probleemloos op normale kloksnelheid.
3. Ik heb een GTX-580 gekocht
4. Zowel de bon als factuur zijn niet meer aanwezig
5. De kaart verkeerd in een normale werkende staat (beetje stoffig)
6. Originele doos, indien gewenst, inclusief inhoud.
Op dit moment gebruik ik de kaart nog, totdat ik een vervangende heb kunnen vinden zal dit ook zo blijven.
Ik heb er nog nooit problemen mee gehad en ben eigenlijk nog zeer tevreden over de performance.
Maarja, Battlefield 3, die wil echt niet op 1920x1200 met Ultra settings, dus dan moet ik wel upgraden!
Het is nog steeds een uitstekende kaart voor 95% van de huidige spellen, Crysis 2 bijvoorbeeld draait probleemloos met alles op maximaal.
Vraagprijs GTX-295: € 120,-.
Vraagprijs koelblok: € 75,-.
Bij elkaar € 160,-.
Laatst bewerkt: