Beste mensen, na het bekijken van mijn zolder heb ik besloten wat producten te koop aan te bieden. Ik ben verder nieuw met het verkopen via internet, dus heb ik besloten een met highflow te beginnen aangezien mijn producten wel in deze categorie passen. Ik begin met een Belkin SOHO KVM Switch-4 Ports DVI (4 pc’s op een monitor). Als het me bevalt zal ik meerdere producten te koop aanbieden. Als er iemand interesse of tips heeft dan hoor ik het graag.
0. Volledige naam van het product
Belkin SOHO KVM Switch-4 Ports DVI. F1DD104Lea
Belkin : SOHO KVM-switch, DVI & USB
1. Op welke datum heb jij het product gekocht?
Onbekend, ik heb deze switch als een vervangend product gekregen toen mijn oude switch het begaf. Mijn oude switch was EOL en ik kreeg een vervangende switch. Echter paste deze niet goed meer in mijn configuratie en heb ik hem destijds op zolder gelegd
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad?
Deze switch heb ik niet gebruikt. Behalve voor een korte test op 13-02-2013, alle vier de dvi aansluitingen zijn getest op schakelen naar de dvi van de monitor (de rest heb ik niet getest)
3. Waarom wil jij het verkopen?
De switch is overbodig.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
Nee, deze is mij weggekomen bij de garatie, een nieuwe heb ik nooit ontvangen
5. In welke staat verkeert het product?
Als nieuw.
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.)
Ja.
7. Wat is je richtprijs? (optioneel)
€ 100,-
0. Volledige naam van het product
Belkin SOHO KVM Switch-4 Ports DVI. F1DD104Lea
Belkin : SOHO KVM-switch, DVI & USB
1. Op welke datum heb jij het product gekocht?
Onbekend, ik heb deze switch als een vervangend product gekregen toen mijn oude switch het begaf. Mijn oude switch was EOL en ik kreeg een vervangende switch. Echter paste deze niet goed meer in mijn configuratie en heb ik hem destijds op zolder gelegd
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad?
Deze switch heb ik niet gebruikt. Behalve voor een korte test op 13-02-2013, alle vier de dvi aansluitingen zijn getest op schakelen naar de dvi van de monitor (de rest heb ik niet getest)
3. Waarom wil jij het verkopen?
De switch is overbodig.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
Nee, deze is mij weggekomen bij de garatie, een nieuwe heb ik nooit ontvangen
5. In welke staat verkeert het product?
Als nieuw.
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.)
Ja.
7. Wat is je richtprijs? (optioneel)
€ 100,-