Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
De USS EURISKO is na een paar klachten op de facebook pagina van coolermaster door fans van de Sors Salutis build terug gezet naar de bonus categorie.
Hier even een kleine update (Geen build update helaas, maar misschien vanav...)
Ik heb een officiele excuus mail van een van de directeuren van Coolermaster in de pocket waarin ze beterschap beloven. Ik ben ook in contact met Marco van CM over hoe dat er uit gaat zien en het ziet er goed uit. Kan er nog niet te veel over zeggen maar eerherstel (zonder andere modders weer eruit te knallen) en een ander leuk prijzenpakket zitten er hopelijk aan te komen.
Will keep you posted !!
Marco-CM schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 11:57
Hey allemaal,
het heeft even geduurd maar Asphiax en wij zijn er uit. Aangezien we zowel de mensen van de huidige top drie en Asphiax niet teleur willen en kunnen stellen hebben we besloten om Asphiax de 'Honorary Second Place' te geven. De USS EURISKO is gewoon een geniale mod die alle eer en respect verdiend en daarom zijn we tot deze oplossing gekomen. Naast de eer zal Asphiax ook een zeer flinke prijzenlijst krijgen om een mooi gaming systeem te bouwen:
1x Cosmos S
1x Silent pro Gold 1000w
1x V8 CPU cooler
3x Turbine Master fan
1x Gigabyte P67 Mobo
1x 580GTX VGA kaart
1x Patriot Viper Xtreme Series 4GB (2 x 2GB) PC3-12800 (1600MHz) x1
Dus dat moet wel een leuk systeempje worden denk ik zo Dë officiële statement komt nog op de Cooler Master 2011 Case Mod Competition website, dit zal na het weekend gebeuren. Ik wil nogmaals namens Cooler Master mijn excuses maken voor de gang van zaken, hopelijk hebben we de hele nare nasmaak een beetje weg kunnen werken op deze manier. Mochten jullie enige vragen of opmerkingen hebben, stuur me dan zeker een PM; ik probeer deze dagelijks bij te houden.
Allemaal nog een fijn weekend!
Marco van Genechten
Cooler Master Nederland
netjes opgelost zo sander
Arwin
Kijk dit vind ik een nette oplossing van CM-NL..
hopelijk komen er binnenkort dus weer een mooie update van de USS?!
Dat is inderdaad erg netjes opgelost!
Inderdaad, netjes opgelost zo.
Onderwerp starter | Titel | Forum | Reacties | Datum |
---|---|---|---|---|
[Build Log] USS SULACO V2 | Gallery & Build Logs | 40 |