• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

USS EURISKO - Intrepid Mark II Class

tja als je gewoon rode neemt is nog cheaper...
want 5mW blauw denk ik dat je niet zoveel van gaat zien...
succes ermee alvast ;)
doet al veel plezier dat je weer verdergaat met warp 9 :)
Greetz B0B0
 
Heb net ff van Peter gehoord wat daar aan de hand was, dat is IDD ook echt vet kut !
Maakt niet uit of het nou nationaal / internationaal of voor een wedstrijd bij de bakker op de hoek, het gevoel is hetzelfde!
Weet precies hoe ie zich voelde !
 
De USS EURISKO is na een paar klachten op de facebook pagina van coolermaster door fans van de Sors Salutis build terug gezet naar de bonus categorie.

:shock:

ja zo kan ie wel weer. Ik heb de Sors Salutis build bekeken, maar ik ga toch voor jouw USS EURISKO (straks met blauw/uv laser :072:)

Ga gewoon zo door, want dit is een zeer speciale build!
 
ja ik lees net wat er allemaal gebeurd is ... wat een ***streek .... maarja kerel jouw build is echt de bom !
ik houd niet van star trek maar ik zou me niet schamen om hem hier op men bureau te hebben :D

suc6 verder
 
Hier even een kleine update (Geen build update helaas, maar misschien vanav...)

Ik heb een officiele excuus mail van een van de directeuren van Coolermaster in de pocket waarin ze beterschap beloven. Ik ben ook in contact met Marco van CM over hoe dat er uit gaat zien en het ziet er goed uit. Kan er nog niet te veel over zeggen maar eerherstel (zonder andere modders weer eruit te knallen) en een ander leuk prijzenpakket zitten er hopelijk aan te komen.

Will keep you posted !!

is en blijft een vaag verhaal. zeker als je hoort dat tron ook eigenlijk niet af was en op een tijdelijke externe voeding draaide.

Arwin
 
ja, hetzelde werd gemeld van de winnaar van de tower cat.
heeft een seperate voeding nodig als ie op de bench ligt of je wil er mee gamen.
maar maakt ze niet minder mooi !!!!!!!!
 
Marco-CM schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 11:57
Hey allemaal,

het heeft even geduurd maar Asphiax en wij zijn er uit. Aangezien we zowel de mensen van de huidige top drie en Asphiax niet teleur willen en kunnen stellen hebben we besloten om Asphiax de 'Honorary Second Place' te geven. De USS EURISKO is gewoon een geniale mod die alle eer en respect verdiend en daarom zijn we tot deze oplossing gekomen. Naast de eer zal Asphiax ook een zeer flinke prijzenlijst krijgen om een mooi gaming systeem te bouwen:
1x Cosmos S
1x Silent pro Gold 1000w
1x V8 CPU cooler
3x Turbine Master fan
1x Gigabyte P67 Mobo
1x 580GTX VGA kaart
1x Patriot Viper Xtreme Series 4GB (2 x 2GB) PC3-12800 (1600MHz) x1

Dus dat moet wel een leuk systeempje worden denk ik zo :) Dë officiële statement komt nog op de Cooler Master 2011 Case Mod Competition website, dit zal na het weekend gebeuren. Ik wil nogmaals namens Cooler Master mijn excuses maken voor de gang van zaken, hopelijk hebben we de hele nare nasmaak een beetje weg kunnen werken op deze manier. Mochten jullie enige vragen of opmerkingen hebben, stuur me dan zeker een PM; ik probeer deze dagelijks bij te houden.

Allemaal nog een fijn weekend!
Marco van Genechten
Cooler Master Nederland

IDD het is allemaal mooi opgelost, ik voel me weer in eer gesteld en BF3 here we come !
Ik moet zeggen dat de CM organisatie en de CM -NL organisatie in het speciaal dit eerlijk en waardig heeft opgelost! Volgend jaar weer meedoen met een nieuw schip aan de grootste compo op aard!

Marco, Ruud, Raymen en iedereen die de EURISKO gesteund heeft bedankt voor de support
Mvg
Sander van der Velden
 
Hierbij een filmpje over de remote van de main deflector laser en de verschillende vuurpatronen.

Bedoeling is dat ik ergens op het ebay ofzo een 2ehandse tricorder hoop te scoren en daar deze kleine remote in ga bouwen. Er komen nog meer functies in zoals dubbel digit (11,22,33,44) voor aansturing van de andere leds in het schip. Ook gaan de harder/zachter buttons dienst doen om te faden. Nog een paar leuke uitdagingen dus!

 
Hahaha, dank je !
Weet niet of ie in een museum thuis hoord hoor, LOL
Kunstzinnig zijn ze wel een beetje, zeker die volgende.
Bird of Prey zou idd een mooi nieuw project zijn alhoewel er weinig ruimte voor de hardware in zit zonder hem gelijk heel groot te maken.
Klingon1.JPG
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
XenoMorpH [Build Log] USS SULACO V2 Gallery & Build Logs 40

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan