• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

USS EURISKO - Intrepid Mark II Class

misschien boycot coolermaster doen vanuit HF? :)
het is echt schandalig hoe een bedrijf zich zo laat ompraten blijkbaar...
Greetz B0B0

Allereerst is dit in en in triest, absoluut geen actie die je van Cm zou verwachten. We staan achter je asphiax. Don't let this bring you down.

@B0B0, ik denk dat een boycot vanuit HF niet zoveel zal uitmaken, wij zijn 0,000....0001 van hun inkomsten. tevens zal freddy er niet bepaald blij mee zijn. Ook is dit geintje geflikt door het hoofdkantoor en niet Cooler Master Nederland.

Just saying
 
Allereerst is dit in en in triest, absoluut geen actie die je van Cm zou verwachten. We staan achter je asphiax. Don't let this bring you down.

@B0B0, ik denk dat een boycot vanuit HF niet zoveel zal uitmaken, wij zijn 0,000....0001 van hun inkomsten. tevens zal freddy er niet bepaald blij mee zijn. Ook is dit geintje geflikt door het hoofdkantoor en niet Cooler Master Nederland.

Just saying

misschien eens contact opnemen met CM nederland bedoel hier zijn op HF toch meerdere mensen die goede contacten hebben dacht ik...
vind het gewoon K*T dat zoiets een ander persoon zo zijn hobby naar de KL*TE helpt ik bedoel maar mijn auto is pas vandaag ook terug onder het zeil vandaan gekomen omdat andere mij gewoon de zin en motivatie gewoon ontnomen hadden om er uberhaupt mee verder te gaan...
en ook al is HF 0.00000001% van hun inkomsten er zitten hier toch een groot aantal hoog niveau builds op het forum dat toch ook wel ergens doorweegt maargoed genoeg woorden hier nu aan vuil gemaakt en gewoon terug afwachten op 1 van die prachtige update's :)
Greetz B0B0
 
HAHAHA, bedankt mensen !
en idd je moet freddy niet indirect straffen hiervoor!
CM nederland kan er ook niks aan doen.
Het is gewoon ronduit Kwalitatief Uitermate Teleurstellend !!!
Sander
 
Hier is de link met die kerel die het allemaal heeft gestart! Tis de 2e post (credz to KNAR)
Is nog een heel verhaal aan het zeiken over dat hij geen fora spammed en alleen mod voor de eer ...

FRACK YOU EN DAT DOE IK NIET ZEKER !!!!!!!!!!!

Sorry ben heel erg labiel op dit moment.

alsof jij je daar voor moet excuseren.. wij begrijpen dat je zwaar pissig bent en dat je je rot voelt.. dus we zullen het ook zeker niet erg vinden dat je zo doet hoor.. ;)

Ik vind het gewoon uitermate zwak dat die gozer dat allemaal opgezet heeft..
 
Ja , regels zijn regels ...
Had een goede advocaat kunnen zijn ipv modder (mss is ie dat ook)
Durf te wedden dat als ik op de hoogte was van die actie dat er genoeg tegen gas was geweest om CM hun beslissing te laten wijzigen of dat er nooit deze belsissing was gemaakt (want blijkbaar vonden ze het eerst niet erg om de regel niet toe te passen)
Maarja nu stond mooi nr 1 en 2 op de computex, dus voor hun ook een win-win ...
 
Ja , regels zijn regels ...
Had een goede advocaat kunnen zijn ipv modder (mss is ie dat ook)
Durf te wedden dat als ik op de hoogte was van die actie dat er genoeg tegen gas was geweest om CM hun beslissing te laten wijzigen of dat er nooit deze belsissing was gemaakt (want blijkbaar vonden ze het eerst niet erg om de regel niet toe te passen)
Maarja nu stond mooi nr 1 en 2 op de computex, dus voor hun ook een win-win ...

ong geacht het een win situatie voor CM is of niet, ik vind niet dat je de eer/glorie en dat goeie gevoel van een modder weg mag nemen omdat mensen een actie opzetten om een mod te verplaatsen van bonus naar 2e plek omdat hun het oneens waren en graag hun maatje of eigen mod op de 2e plek te krijgen..

Het is nogsteeds zwak en schandalig dat dit zomaar kan.. Je verdiende die plek zeer zeker wel.. Het kon niet anders dat je in de top 3 kwam want daar hoor je ook gewoon. Zeer zeker omdat dit een build is die uniek is wat het juist weer zo mooi maakt.
 
Aha, nu kunnen ze wel reageren ...

Hi Sander,

I am sorry about the changes without informing you in advance.

That’s because your mod is incomplete yet and according to our rule we are unable to award you the second place.

Judges do love your wonderful work so after inner discussion, we unwillingly to change you to the bonus prize.

Please do understand and sorry for the inconvenience.

En daarmee moet je het dan maar doen ...
 
Dan vind ik dat er ergens gereageert MOET kunnen worden of wij (het ''publiek'') er mee eens zijn over die keuze. Want ookal is jouw project niet klaar.. hij schittert wel alle andere build de hemel uit.. Dus alsnog is het een 2e plek waard ;)
 
ong geacht het een win situatie voor CM is of niet, ik vind niet dat je de eer/glorie en dat goeie gevoel van een modder weg mag nemen omdat mensen een actie opzetten om een mod te verplaatsen van bonus naar 2e plek omdat hun het oneens waren en graag hun maatje of eigen mod op de 2e plek te krijgen..

Het is nogsteeds zwak en schandalig dat dit zomaar kan.. Je verdiende die plek zeer zeker wel.. Het kon niet anders dat je in de top 3 kwam want daar hoor je ook gewoon. Zeer zeker omdat dit een build is die uniek is wat het juist weer zo mooi maakt.

Heb het al een keer in een ander forum ook gezegd, ik denk dat volgend jaar degene met de beste media campagne de winnaar wordt. En dan bedoel ik met media campagne dus ook pushen op hele bekende sites om "dingetjes" te vinden in regulering om andere modders buiten spel te zetten of met groepjes tegelijk invloed proberen uit te oefenen op het internet.
 
Heb het al een keer in een ander forum ook gezegd, ik denk dat volgend jaar degene met de beste media campagne de winnaar wordt. En dan bedoel ik met media campagne dus ook pushen op hele bekende sites om "dingetjes" te vinden in regulering om andere modders buiten spel te zetten of met groepjes tegelijk invloed proberen uit te oefenen op het internet.

Ik vind dat je hoe dan ook niet verplaatst mag worden van plek, of de build nou helemaal klaar is of niet.. De score is duidelijk.. een heleboel stemmers koos voor jouw build, de jury ook.. Dus ik vind dat als je ook op een plek staat dat je die definitief moet houden omdat de keuze al gemaakt is..

Is het zelfde als dat ik iemand neersteek en zeg ''sorry wou ik niet doen''.. Naja lekker dan zit diegene wel met een wond.. Dus dit had zoiezo niet mogen gebeuren want je stond op de 2e plek en daar behoor je ook.
 
Ik ben zo brutaal geweest om mijn ongenoegen te tonen richting Cooler master Nederland en heb binnen 10 minuten antwoord gekregen.

Beste Boiler (even men nick zelf ingevoegd),

Bedankt voor je mailtje, ik werd hier net op gewezen door iemand anders uit de community. De Cooler Master casemod competitie is volledig geregeld door ons hoofdkantoor in Taiwan, wij hebben enkel de communicatie hier omheen geregeld binnen Europa en wisten hier dus niets van af. Ik ben momenteel in contact met ons hoofdkantoor om te kijken wat hier gebeurd is en om te kijken of we een mooie oplossing kunnen vinden hiervoor want dit moet echt niet kunnen.

Neem van mij aan dat er een goede oplossing gaat komen en dat dit in de toekomst zeker niet weer voor gaat komen. We hebben een grote fout gemaakt hiermee en daarvoor mijn oprechte excuses.

Met vriendelijke groet / best regards,
 
Ik had vanochtend vroeg ook al een mailtje van de mensen van CM NL gehad.
Hij staat zelfs op de crewlist op de bridge dus totaal geen blaam daar!
@ the Boiler, Thanks man !
 
Mailtje naar CM NL is geen probleem denk ik, dan kan hij iig bewijzen hoe dit valt binnen de NL community.
Maar ga ze niet spammen, nogmaals een rule in exchange is zo gemaakt maar CM NL kan hier niks aan doen!
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
XenoMorpH [Build Log] USS SULACO V2 Gallery & Build Logs 40

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan