• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

USS EURISKO - Intrepid Mark II Class

hahaha, had hem in me rss feeds voorbij zien komen, laten we hopen dat het flink zal slagen !
Maar ga toch denk ik me BF3 niet ervoor opgeven (sorry!)

Ik weet niet wat de mogelijkheden er verder in zijn, maar ik zit nog enigszins te denken aan een constructie met een electric actuator.

Misschien dat je deze gasten eens kunt benaderen voor meer uitleg en de mogelijkheden?
Thanks man, ik ga hier eens achteraan!

ps3, wel beetje jammer, pc is leuker vind ik dan, maar allang blij dat t geen COD is
heb een dubbele hernia gehad 1,5 jaar geleden en zat 8 maanden thuis. OP de bank met flink wat kussen was de enige houding die te doen was. En laat dat nou ook de ideale playstation houding zijn. HAHAHA

helemaal met je eens, BF hoord op de PC !

HEART BROKEN !!!!

De USS EURISKO is na een paar klachten op de facebook pagina van coolermaster door fans van de Sors Salutis build terug gezet naar de bonus categorie.

Na een week en wereldwijd felicitaties te hebben gekregen , signatures aangepast te hebben en artikels te hebben ontvangen van binnen en buitenlandse pers ben ik nu helemaal KAPOT !!!
Ruim 350 uur heb ik er al in zitten en ik dacht dat ik beloond werd voor mijn unieke visie en engelen geduld zoals veel van jullie het noemen door te gaan voor de beste kwaliteit ipv te rushen voor een prijs.
Ik heb betere results gekregen door de votes en betere results in de COOLERMASTER jurering zelf.

Kijk zelf maar hier op de winners page van de Compo

En kijk hier voor de postst over de rule nr 6 !
en kijk hier voor de posts over de sors salutis

Ik ben niet gauw iemand die iets een ander niet gunt en zeker niet iemand die een ander erbij lapt maar dit heeft toch echt mijn hart gebroken en ik moest toch wel reageren,.

Asphiax Casemod :
So I finally found what was up with the results on the coolermaster website. Thanks for letting me know in person guys, real professional! Is this the way to circumvent popular votes, by spamming a much more public facebook page? To be hone...st, the EURISKO has gotten a better endresult by getting more "unique and valid" votes and has received more points from the coolermaster jury exept the builds by boddaker and L3P. And again to be honest (boddaker you are my great inspiration you know that from way before the CM compo and L3P you just rock!!!) they both had to do work to finish it completely. The TRON Lightcycle was running of a seperate PSU but won, you dont hear anything about that. I am deeply , deeply disappointed that a few people can make such a big difference. It has truly broken my spirit that fellow moders cannot allow a clear cut win (by 5x amount of votes and COOLERMASTER jury results) to become part of the modding legacy. You should be very ashamed.

Bedankt allemaal voor de support maar er zullen even geen updates meer komen over de USS EURISKO!
Groeten
Sander van der Velden

Dus als ik het goed begreep ben je van 2e plek gezet naar een bonus winnaar doordat er fans van die son salutis mod gingen klagen op onderandere facebook pagina van CM?

Heel zwak.. ik vind dit echt zielig gedrag..

Ik heb begrip voor je dat je komende tijd weinig/geen updates plaatst!

Jammer dat dit zo moet lopen want jij en l3p waren zeker wel goeie kans hebbers op plekje nummer 1..

zoiets is dus echt doodzonde dat ze een mens zo de moed om door te doen kunnen verzieken
het is en blijft een prachtige build hopelijk vind je gauw terug de moed om door te doen zou extreem jammer zijn moest deze niet meer afgemaakt worden... (ik moet er toch mee kunnen vliegen binnenkort ;) )
Greetz B0B0

Ja, als ze me nou gelijk in die bonus hadden gegooid dan had ik daar mee kunnen leven en was het plezier niet volledig verziekt geweest

BTW, ze hebben gelijk die thread van de site gehaald, zielig !
dus erop reageren kan niet meer op deze manier ....

blijkbaar zijn een paar posts op een publieke plek genoeg om de koesr van zo'n groot bedrijf te veranderen ...

wees dan een vent en sta voor je acties.

Eerlijk gezegd, mijn onderkaak valt op mijn bureau van verbazing. En dit keer jammer genoeg niet van de ontzettend mooie updates.

Cooler Master zou zich moeten schamen.

Echt niet normaal dit |:(
We zijn er gister achter gekomen maar durfden niets te zeggen.
Vanmiddag hebben we alles afgezocht waar het vandaan zou kunnen komen deze beslissing.
Zelf hebben we geprobeerd er achter te komen wat er op het bordje staat naast de build van GTEK op Computex.
Sander vond deze post met de "Final-Final" results in een 6 dagen oude post die ze sinds een uur verwijderd hebben omdat wij erop reageerden :F

Jezus Coolermaster... Je moest je schamen.

Dit is dus knap klote, erg slordig en niet professioneel.

Sander, ik snap zeer zeker waarom je nu eventjes geen updates meer doet, dit is gewoon te gek voor woorden.

Ik ben het met je eens..

ik weet niet eens wat voor woorden ik hier aan ''vuil'' kan maken omdat dit gewoon te schandalig is..

Ik heb zo dezelfde gedachtes, en kan wel een hele wall of text typen over deze situatie, maar eerlijk gezegd heb ik er niet veel aan en jullie ook niet, de kans dat coolermaster dit hierzo gaat lezen, mischien heel klein en dan nog zal het waarschijnlijk niet veel uitmaken.

in het ergste geval een 'facebook pagina' maken waar je CM ter schande brengt.. doorlinken naar tweakers.net en dergelijke en je krijgt vast wel wat animo.

tis een idee... mijn steun zal je zeker hebben, ik kan nou eenmaal niet tegen dat soort naaierig gedrag.

Bedankt voor de support mensen !
wat ik alleen niet kan begrijpe is dat iedereen eigenlijk happy was met de uitkomst
van gtek's b-log
Van beta's blog ...
Thank you for nice words guys.
Also BETA took third place in CM Case Mod Competition 2011. It's a surprise for me, as public voting didn't look very promising (84) ;-)

En dat er dan een paar van die eikels dan zo gaan lopen zeuren terwijl niemand anders er een probleem mee had ...
Ik sta echt perplex, kan je zien hoeveel kracht het internet heeft he?

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
XenoMorpH [Build Log] USS SULACO V2 Gallery & Build Logs 40

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan