• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

USS EURISKO - Intrepid Mark II Class

ff een vraagje, hoop dat jullie me kunnen helpen!

ik wil een testrun gaan maken met alle hardware etc in de loop.
Er is helaas door het bouwen aan het model redelijk wat stof op en in de componenten gekomen. bijvoorbeeld in de reservoirs die al best lang in de mdf casing zitten. wat zouden jullie aanrane om het stof te verwijderen en geen dikke knaken moeten neerleggen voor dure coolant?
ik hoor het graag!
ASPHIAX

eerst de res spoelen met gedestileerd water van om de hoek die is niet duur en zit geen stoffen in die je spullen aan tasten.liefst met de hand dat niet het vuil in je nieuwe goeie pomp komt.of je moet een oude pomp hebben die je niet gebruikt.

Je zou een test run kunnen doen na dat het vuil er uit is, ook met gedestileerd water.je kan het ook met (dure) coolant doen die kun je gewoon weer op vangen en op nieuw gebruiken mits alles schoon is natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Hier even snel wat kiekjes van vanavond!
2zdnm9y.jpg

2urpniu.jpg

LATERZ
ASPHIAX

wow ziet er strak uit!!

fap.jpg

Verrekte mooi man :D.

WHAHAHA !!!!

Die is Kewl, ik hoor massa productie? :p

Hmmm, alles uit elkaar halen en in alu maken, gietvorm van de kap en deflector tunnel. Moet op zich te doen zijn ... de 300.000 werkuur die erin zitten dat wordt moeilijker.

Ziet er supers uit!

wow! hij ziet er al super uit:)

Dank jullie allemaal !
Kan niet wachten totdat ik de printplaten met microcontrollers voor leds en servo's binnen krijg. Dit waren maar een paar ledjes die ik nog had liggen :eusa_drool:

Heb het probleem met de licht bleeders opgelost.
Ik heb een reflecterende tape gebruikt waarmee je normaal de ondervloer van je laminaat mee vast taped.
- Deze tape is superlicht vergeleken met de dikke laag muurvuller die ik van plan was.
- Ging veel sneller dan 10 lagen met de airbrush
- Het is super dekkend en laat geen licht meer door met een enkele laag
- Het reflecteerd de warmte van de hardware zodat de foam niet al een insolator kan gaan werken
- het reflecteerd het licht van de leds waardoor de mesh nog feller naar buiten komt!~

Puike oplossing dus volgens mij ...

30vi4bb.jpg

2vkg3fm.jpg

Weet alleen niet of ik helemaal happy ben met hoe het er uit ziet. Wat jullie ?

*EDIT: En bedenk ik me nu net, de IR ontvangers die ik wilde gaan gebruiken voor de microcontrollers moeten anders geplaatst gaan worden.

Een heel klein updateje!
De Epoxy klei is binnen en ik voel me net een klein jochie ...
(wou dat ik toch iets beter opgelet had tijdens handarbeid, lol)
fksnmb.jpg

Was eerst van plan om met een oventje de depron te verwarmen tot ~90 graden en dan deze te buigen. Wist allen na 1 maal de depron uit de oven gehaald te hebben tijdens een testje vorige week dat mijn handen dat niet fijn gingen vinden. :-(
2qcml50.jpg

Hier is een overzicht van het gehele lijnenspel over de kap. best een tijdje mee bezig geweeste en alles wordt nu met de depron/apoxy combi "ingevuld"
8zo6dh.jpg

De engelse buildlog op best case scenario is naar Daniel Stahl gestuurd door een van de gasten daar.
Hij is de creative director van Star Trek Online. Wie weet ....

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
XenoMorpH [Build Log] USS SULACO V2 Gallery & Build Logs 40

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan