Sanders
Kapitein
Beste mede forummers,
Ik moet van de volgende onderdelen af, ze liggen hier al een tijdje in de weg dus ben bereid te onderhandelen en ze een goed tweede leven te geven.
Voor alle foto's link ik naar de Marktplaats advertenties van de individuele onderdelen.
Alle onderdelen zijn gebruikt, maar in goede staat en goed behandeld.
Asus ROG Maximus Z690 Apex moederbord, volledig compleet met alle accessoires zoals M.2DIMM en extra M.2 PCI-e expansionkaart
Laatste BIOS update met alle geüpdatet Intel microcode. Geheugen tot 6800mhz stabiel getest. Mag weg wegens overstap naar 14900k en Z790 platform.
Aanschaf Juni 2022, factuur aanwezig.
Black Ice Nemesis Radiator GTX360
Gedraaid met Aqua Computer Clear Protect Ultra (helder), geen residu aanwezig.
Bykski full-cover waterblock voor Asus ROG Strix RTX4070ti GPU.
Mocht je deze videokaart hebben is dit een mooie kans om hem goedkoop en luxe te water koelen!
Samen met de radiator heb je hier een goede basis om op verder te bouwen.
WC onderdelen uiteraard bij Highflow aangechaft, verschillende momenten. Factuur via Highflow aanwezig.
Alle drie de onderdelen geen mankementen aanwezig, mag weg t.e.a.b.
Moederbord moet je denken aan €200+, overige onderdelen geen richtprijs.
Ik moet van de volgende onderdelen af, ze liggen hier al een tijdje in de weg dus ben bereid te onderhandelen en ze een goed tweede leven te geven.
Voor alle foto's link ik naar de Marktplaats advertenties van de individuele onderdelen.
Alle onderdelen zijn gebruikt, maar in goede staat en goed behandeld.
Asus ROG Maximus Z690 Apex moederbord, volledig compleet met alle accessoires zoals M.2DIMM en extra M.2 PCI-e expansionkaart
Laatste BIOS update met alle geüpdatet Intel microcode. Geheugen tot 6800mhz stabiel getest. Mag weg wegens overstap naar 14900k en Z790 platform.
Aanschaf Juni 2022, factuur aanwezig.
Black Ice Nemesis Radiator GTX360
Gedraaid met Aqua Computer Clear Protect Ultra (helder), geen residu aanwezig.
Bykski full-cover waterblock voor Asus ROG Strix RTX4070ti GPU.
Mocht je deze videokaart hebben is dit een mooie kans om hem goedkoop en luxe te water koelen!
Samen met de radiator heb je hier een goede basis om op verder te bouwen.
WC onderdelen uiteraard bij Highflow aangechaft, verschillende momenten. Factuur via Highflow aanwezig.
Alle drie de onderdelen geen mankementen aanwezig, mag weg t.e.a.b.
Moederbord moet je denken aan €200+, overige onderdelen geen richtprijs.