Sanders Kapitein 11 augustus 2010 #23 Zodra meer details bekend zijn laat ik weten of ik ook meega/kan
Oli4v Active member 12 augustus 2010 #24 Vannos zei: jij gaat gewoon mee Klik om te vergroten... De kans is groot, dus 100% zeker ben ik het niet
Vannos zei: jij gaat gewoon mee Klik om te vergroten... De kans is groot, dus 100% zeker ben ik het niet
MrGiorgio De Planner 15 augustus 2010 #29 Met de Homienator? Woot! Dan hoop ik voor je buurman dat je niet beide schermen meeneemt. :eusa_shhh:
Met de Homienator? Woot! Dan hoop ik voor je buurman dat je niet beide schermen meeneemt. :eusa_shhh:
Fedmas Hardware Enthuisiast 15 augustus 2010 #30 Ik wil komen, maar dan moet ik wel met iemand mee kunnen rijden, anders wordt t m niet
MrGiorgio De Planner 15 augustus 2010 #31 In oktober is er meestal meer info en dan wordt er weer een topic geopend hierover waar iedereen zich kan opgeven en daarbij zal ook het vervoer aan bod komen.
In oktober is er meestal meer info en dan wordt er weer een topic geopend hierover waar iedereen zich kan opgeven en daarbij zal ook het vervoer aan bod komen.
Oli4v Active member 15 augustus 2010 #35 MrGiorgio zei: Met de Homienator? Woot! Dan hoop ik voor je buurman dat je niet beide schermen meeneemt. :eusa_shhh: Klik om te vergroten... je bedoelt z'n eyefinity setup, want dat heeft hij namelijk ook al
MrGiorgio zei: Met de Homienator? Woot! Dan hoop ik voor je buurman dat je niet beide schermen meeneemt. :eusa_shhh: Klik om te vergroten... je bedoelt z'n eyefinity setup, want dat heeft hij namelijk ook al
M MrMdemiC Waiting for a Lan 17 augustus 2010 #36 mensen als ik iets hoor of zie van TP9 dan schrijf ik me in ik doe weer mee Ik ben nu nog aan het sparen voor men nieuwe pc maar die komt er zo snel mogelijk aan en dan lkkr gamen op TP9 Groetjes
mensen als ik iets hoor of zie van TP9 dan schrijf ik me in ik doe weer mee Ik ben nu nog aan het sparen voor men nieuwe pc maar die komt er zo snel mogelijk aan en dan lkkr gamen op TP9 Groetjes
Wouter Forum Bitch. I got the power!!! 17 augustus 2010 #37 Altijd leuk om nieuwe gezichten te zien op de party
M MrMdemiC Waiting for a Lan 17 augustus 2010 #38 ik ook ik ben er met tp8 ook geweest misschien heb je me zien rond lopen in me avatar shirt
Wouter Forum Bitch. I got the power!!! 17 augustus 2010 #40 MdemiC zei: ik ook ik ben er met tp8 ook geweest misschien heb je me zien rond lopen in me avatar shirt Klik om te vergroten... Ik was er ook maar denk niet dat ik jou gezien heb
MdemiC zei: ik ook ik ben er met tp8 ook geweest misschien heb je me zien rond lopen in me avatar shirt Klik om te vergroten... Ik was er ook maar denk niet dat ik jou gezien heb