TYPHOON
Junior Member
Hoewel ik nog met examens bezig ben zitten mijn gedachten al wat verder.
Voor deze vakantie en waarschijnlijk daarna staat er een heuse casemod op jullie te wachten.:mrgreen:
Ik was vorig jaar begonnen met mijn HAF932 aan te passen naar mijn smaak.
De hele kast is geschuurd en geverfd in mat-zwart. Het heeft me veel uren schuurwerk gekost maar het was alleszins de moeite waard.
En nu heb ik het gevoel een beetje te pakken.
Aan je pc werken is leuk, dat zullen veel mensen hier niet kunnen ontkennen. eace
Het plan:
- Sowieso gaat de kast inverted-ATX worden. Waarom? Omdat het cool is en zo kan ik ook de hardware zien want mijn pc staat aan de linkerkant.
- Een droomkast was voor mij de TJ07, ideaal voor waterkoeling. Jammer genoeg te duur en een beetje te vanzelfsprekend voor waterkoeling.
Wat ik dus wel in mijn kast ga doen is hetzelfde principe. Ik ga een kelder maken zodat als het weer een overstroomt dat het water naar de kelder wegloopt....8)
Om het een beetje luchtig te maken komen er 2 480 radiatoren in de kelder die verse lucht aanzuigen langs de onder-, voor- en achterkant en de warme lucht langs de zijkanten eruit blazen.
- Verder zullen er mij nog wel andere dingen te binnen schieten naarmate de build verder vordert.
We plan along the way :twisted:
sponsor:
Laatst bewerkt: