Hi fellow enthousiasts.
Ik ben bezig aan een nieuwe build en wil deze met jullie delen.
De grafische kaart wordt omgebouwd, alle kabels worden gesleeved, waterkoeling wordt ingebouwd,... veel leuks met ander woorden. Hieronder staan de verkorte specs, er zit nog veel meer in de pc, maar ik ga jullie niet vervelen met details. Origineel aanwezige sleeving gaat er af en wordt vervangen.
Eens de hardware voltooid is ga ik overclocken. Zowel CPU en RAM gaan wat harder moeten werken
Enjoy
Korte specs
CPU: Intel Core i7 990 Extreme
GPU: Gigabyte GTX 590
MoBo: Gigebyte G1 Sniper
RAM: 12GB Corsair Dominator GT 2000Mhz
SSD: Plextor 256GB - 480 read, 330 write (SATA 3)
HDD: 2x 3TB Caviar Green (SATA 2) - RAID I
Case: Corsair 800D
Waterkoeling: custom
Modding: gifgroene en zwarte sleeving
Lights: CCFL's groen en UV, Led strip blue (onderin de case, voor indirecte verlichting)
Ombouw Grafische Kaart
Sleeving
Dit is het tot zover. In de loop van deze week komen enkele cruciale stukjes toe zoals het cpu waterblok en de pomp-top mod. In de loop van volgende ga ik verder bouwen.
Tot dan,
BangBang.
Ik ben bezig aan een nieuwe build en wil deze met jullie delen.
De grafische kaart wordt omgebouwd, alle kabels worden gesleeved, waterkoeling wordt ingebouwd,... veel leuks met ander woorden. Hieronder staan de verkorte specs, er zit nog veel meer in de pc, maar ik ga jullie niet vervelen met details. Origineel aanwezige sleeving gaat er af en wordt vervangen.
Eens de hardware voltooid is ga ik overclocken. Zowel CPU en RAM gaan wat harder moeten werken
Enjoy
Korte specs
CPU: Intel Core i7 990 Extreme
GPU: Gigabyte GTX 590
MoBo: Gigebyte G1 Sniper
RAM: 12GB Corsair Dominator GT 2000Mhz
SSD: Plextor 256GB - 480 read, 330 write (SATA 3)
HDD: 2x 3TB Caviar Green (SATA 2) - RAID I
Case: Corsair 800D
Waterkoeling: custom
Modding: gifgroene en zwarte sleeving
Lights: CCFL's groen en UV, Led strip blue (onderin de case, voor indirecte verlichting)
Ombouw Grafische Kaart
Sleeving
Dit is het tot zover. In de loop van deze week komen enkele cruciale stukjes toe zoals het cpu waterblok en de pomp-top mod. In de loop van volgende ga ik verder bouwen.
Tot dan,
BangBang.
Laatst bewerkt: