• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Temperaturen i940 @ 3.8Ghz, Apogee GTZ+TFC240+P12-1300+MCP355

haha jah het is overkill maar wat maakt dat uit ik heb voor me cpu alleen een 480 quad :098::icon_twisted:
maar een core i7 is gewoon een heet hoofd en jah de max dat hij mag worden is 100 graden
 
Zover ik weet is de kwartslag mountig bij iedere I7 omdat de socket 1366 mounting pin ipv beneden rechts zit.
Staat ook mooi op de GTZ verpakking beschreven hoe korrekt te monteren.
Je kunt niks fout doen.

Hoe meten jullie jullie temps dan?
Ook met Core temp en real temp?

Groetjes,
Lucius.
 
Heb de ek supreme gewoon gemonteerd, niet een kwartslag gedraaid. kon er niets over terug vinden op hun site, forums of in de gebruiksaanwijzing.

Ik meet mn temps met realtemp en met e-vga e-leet, maar soms geeft realtemp hetzelfde aan als e-leet en soms geeft ie 20 graden minder aan, maar geeft ie wel weer hetzelfde aan als op mijn moboschermpje.

Weet niet meer wat ik moet geloven, mobo en realtemps lage indicatie of de hoge indicatie die overeenkomt met evga e-leet.

Iemand ervaringen met de EVGA x58 sli en i7?
 
Tjunction max is de temperatuur waarop je CPU uitgeschakeld wordt.
Voor specs van verschillende CPU's zie hier.

untitled1.jpg

Ik had mijn mobo geplaatst in een andere case thermaltake armor+.
Ik draaide in de antec 300 namelijk met een Q6600 GO stepping op 3.8 maar met gamen werd die 65 graden.

In de thermaltake werd die 80 graden omdat ik maar 1 fan op mijn mugen heb aangesloten ga ik dit morgen aanpassen.

Maar 80 graden mag dus hmm vind het wel link hoor

P.S. kan gare tekst zijn, ben moe :073:
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan