• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Sunbeam Sound Activated CCFL controller vragen

Probleem gevonden! De connectors op de Sunbeam zijn toch niet zo plug & play als ze zouden moeten zijn. Als je ze in combinatie gaat gebruiken met de Revoltec CCFL's zul je de rode en zwarte draad moeten omwisselen van de connector. Dat is het draad wat uit de Sunbeam komt en je aansluit op de inverter. Misschien een tip voor Freddy om dit even bij het product te vermelden als je hem in combinatie gaat gebruiken met een Revoltec setje. Heeft iedereen plezier van als je dit product koopt!
 
Gelukkig heb je het opgelost! Wat een vreemd probleem zeg, denk dat deze een productiefout is, dat ze bij fabriek "per ongeluk" de draadjes hebben omgewisseld.

We hebben dit nog niet eerder meegemaakt (of klanten hebben niet gemeld), maar mocht iemand het wel melden, zullen we ze eerst doorverwijzen naar jouw bericht hier ;)
 
IMG00029-20101212-1813.jpg


Rechts: Originele connector van de Revoltec
Midden: Originele connector Sunbeam
Links: Vernieuwde connector Sunbeam

En bij de linkse werkt hij dus volledig.

Added after 46 minutes:


Ook maar gelijk het bewijs dat het nu goed werkt:)

Nog een kleine tip:
Laat de CCFL's en de Sunbeam even opwarmen op de On mode.
Daarna reageert de Sound mode een stukje directer.
 
Laatst bewerkt:
CFFL sound module probleempje

Heey allemaal,

Ik heb vandaag mijn sound module binnengekregen die ik bij jullie heb besteld. Bedankt daarvoor trouwens. het werkt allemaal goed maar er is 1 probleempje. Als ik hem op de sound mode zet(waar je 'm eigenlijk voor koopt), werkt het allemaal perfect tenzij het stil is. Dan begint die gewoon te knipperen voor geen reden. Het is een vast patroon. gewoon de hele tijd aan-uit aan-uit. Het gebeurt met alle 4 de lampen tegelijkertijd duis niet zoals bij de flash mode.
Heeft iemand enig idee hoe dit kan, en vooral hoe ik dit op kan lossen, want het is heel vervelend als ik gewoon muziek luister en er is een stukje waarbij het stil is, dat die dan gewoon begint te knipperen zonder rede.
Bij voorbaat dank!

Groeten,
Poebes

Ps. ik heb 1 stekkertje die ik niet kan gebruiken, maar volgends mij moet dat ook niet. Het is de female (...) connector. Ik weet de naam niet precies maar het is er een met 4 'gaatjes' erin. Precies het tegenovergestelde van waarmee ik hem op mn voeding heb aangesloten.
 
CCFL lampjes en Sunbeam

Ik begrijp het niet helemaal meer, zojuist alles aangesloten zonder de Sunbeam werken de lichtjes. Daarna aangesloten met de Sunbeam en vervolgens gaan ze niet aan. Hier even een foto van hoe die inelkaar zit:

DSC00853.jpg


Doe ik iets fout?

gr,
 
Probleem gevonden! De connectors op de Sunbeam zijn toch niet zo plug & play als ze zouden moeten zijn. Als je ze in combinatie gaat gebruiken met de Revoltec CCFL's zul je de rode en zwarte draad moeten omwisselen van de connector. Dat is het draad wat uit de Sunbeam komt en je aansluit op de inverter. Misschien een tip voor Freddy om dit even bij het product te vermelden als je hem in combinatie gaat gebruiken met een Revoltec setje. Heeft iedereen plezier van als je dit product koopt!

Heel erg bedankt! Dit heeft mijn probleem ook weer verholpen.
 
Heey allemaal,

Ik heb vandaag mijn sound module binnengekregen die ik bij jullie heb besteld. Bedankt daarvoor trouwens. het werkt allemaal goed maar er is 1 probleempje. Als ik hem op de sound mode zet(waar je 'm eigenlijk voor koopt), werkt het allemaal perfect tenzij het stil is. Dan begint die gewoon te knipperen voor geen reden. Het is een vast patroon. gewoon de hele tijd aan-uit aan-uit. Het gebeurt met alle 4 de lampen tegelijkertijd duis niet zoals bij de flash mode.
Heeft iemand enig idee hoe dit kan, en vooral hoe ik dit op kan lossen, want het is heel vervelend als ik gewoon muziek luister en er is een stukje waarbij het stil is, dat die dan gewoon begint te knipperen zonder rede.
Bij voorbaat dank!

Groeten,
Poebes

Ps. ik heb 1 stekkertje die ik niet kan gebruiken, maar volgends mij moet dat ook niet. Het is de female (...) connector. Ik weet de naam niet precies maar het is er een met 4 'gaatjes' erin. Precies het tegenovergestelde van waarmee ik hem op mn voeding heb aangesloten.

Nog steeds niemand een idee hoe dit kan? Ik had hem er weer afgehaald maar wil hem er graag weer opzetten dus ben weer op zoek naar een oplossing.
Bedankt!
 
Ik gok dat het komt door het ratelen van de harde schijf. Die Sunbeam dingen zijn nogal zeer gevoelig. Wellicht is het mogelijk om hem extern te plaatsen?

Het is namelijk nooit echt stil (die dingen horen iig meer dan dat sommige mensen kunnen waarnemen).
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan