• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Stadium Buggy Firestar 2WD (R2R, 1:10)

ik heb er 2 :) mn hpi motor was een keer kapot gegaan, as afgebroken :D toen een iets snellere besteld bij conrad. maar normaal geen garantie op de motor, maar kon hem krijgen met leuke korting, van de shop:)

ook bij een paar lipo accu's die niet leverbaar waren heb ik een iets betere gehad zonder extra kosten en ook toen ik mijn nitro auto bestelde. ik wilde eerst een hpi 4.6 trophy truggy maar de lading was ontvreemd ofzo dus een tijd niet leverbaar en toen de robitronic gekozen die 10-20 duurder was. de shop is rcracingtwente.nl. goeie service. ik heb ook het idee dat ze je bestelling goed nalopen of alles wel klopt. zeker als je je eerste bestelling plaatst
 
ik had mamba monster max

die kan dus echt niet tegen water :p

1014629876_5_wLoZ.jpeg


heb hem zelf omgebouwdt naar brushless

Hier en foto van brute kracht
1094042138_5_Nh3F.jpeg


modder kon hij wel tegen

1036907303_5_ZvAP.jpeg


zal zodra forum af is even mijn oude garage helemaal posten

deze moet er gewoon ook nog echt bij !!
217688617_5_bivT.jpeg
 
Even dit topic doorgelezen. Ben nu alleen benieuwd, hoe duur het koopje uiteindelijk is geworden? :S
Volgens mij heeft Freddy inmiddels al aardig wat gespendeerd aan het setje.

Ik hou het wel bij PC's, als ik de problematiek hier lees, dan is dit echt niet voor mij weggelegd. Haha.
 
Daar ben ik zelf ook benieuwd naar :)

Even een optelsommetje:

120 Stadiumbuggy "Firestar" 2WD (R2R, 1:10)
36 Nitrobox II voor R2R 1:10
20 Onderhoudset verbrandingsmotoren
20 NiMH ontvangeraccu 2/3AF 6V Hump 1500mAh
3 Bodyspinten 18 mm (10 st..)
5 230 V= Stekkerlader BEC stekker
4 Camelion AA-batterijen alkaline 12st
2 ONTVANGER KRISTAL KAN. 83 40MH
2 ZEND KRISTAL KAN. 83 40 MHZ
1,60 Motorstopper
2 Reserve luchtfilter 2,5ccm
2 LUCHTFILTER
8 Luchtfilterolie "Greenlube" 35 ml
25 Conrad gloeibougies assortiment "klein"
46,00 Brandstof

Totaal: €296,60
 
Valt idd nog reuze mee, daarom heb ik ook dit wagentje gekocht.
Ik was al jaren geleden van plan om zo'n nitro wagentje te kopen, maar de hoge setprijs hield me altijd tegen (1000+ euro).
Hiermee kan nu iig lekker oefenen, mocht ik later nog gaan voor echte pro wagentje :)
 
Mijn wagen rijdt nu eindelijk vol gas zonder afslaan, heb een middagje samen zitten rijden met iemand met heel veel ervaring.
Die had mijn wagen binnen een minuut goed afgesteld xD
 
Zo zag mijn bakkie er vanmorgen uit:

DSC_0083_-_kopie.JPG

DSC_0084_-_kopie.JPG


Een klein uurtje later helaas zo :(

DSC_0108_-_kopie.JPG



:'(



Mijn broer heeft exact hetzelfde, en WTF!!! Die is ook kapot gegaan:
DSC_0121_-_kopie.JPG



Hier toen die van mijn broer het nog deed:





RMA bij Conrad hebben we nu beide al aangevraagd, want dat ding is echt TE snel kapot gegaan.

Maar afgezien van dat, dikke lol met deze wagens xD
 
dat heb je met die instap dingen :) daarom ga ik kijken voor echte baja 5B en gewoon sparen voor een kwalitatief zeer goede auto, is in de lange loop altijd goedkoper ;) (en voor baja kun je veel beter onderdelen krijgen, freddy zit gewoon aan conrad gebonden schat ik zo in)
 
Terug
Bovenaan