Donatti
Member
yoows..
ik heb in september een nieuwe pc gebouwd.
Case --> Antec Sonata III
maar na een tijdje vind ik het gewone zwart van de kast maar saai worden.
dus zou ik zo iets van licht erin willen
het is me al opgevallen dat voor de front fan een rare plaats heeft gekozen, met name vlak achter de HDD-ruimte. dus een front fan met verlichting is niet meteen een optie, want die is toch niet zichtbaar.
een plaats waar de verlichting volgens mij echt wel cool zou lijken is helemaal vooraan.
je hebt langs beide kanten een spleetje met daarachter lege ruimte. daar zit een afwasbare filter of zoiets.
nu vraag ik me af of er een mogelijk bestaat daar zo'n LEDstaafje te plaatsen. (ja, ik ben niet echt thuis in de modding kant, dus sorry als mijn woorden niet echt duidelijk zijn, maar ik denk dat sommigen wel weten wat ik bedoel xD)
als er iemand raad zou kunnen geven of het al dan niet zou kunnen?
en zo a, op welke manier?
zal voor de duidelijkheid ook een picje bijzetten over wat ik het heb.
in ieder geval,
thanks en greetzzz
ik heb in september een nieuwe pc gebouwd.
Case --> Antec Sonata III
maar na een tijdje vind ik het gewone zwart van de kast maar saai worden.
dus zou ik zo iets van licht erin willen
het is me al opgevallen dat voor de front fan een rare plaats heeft gekozen, met name vlak achter de HDD-ruimte. dus een front fan met verlichting is niet meteen een optie, want die is toch niet zichtbaar.
een plaats waar de verlichting volgens mij echt wel cool zou lijken is helemaal vooraan.
je hebt langs beide kanten een spleetje met daarachter lege ruimte. daar zit een afwasbare filter of zoiets.
nu vraag ik me af of er een mogelijk bestaat daar zo'n LEDstaafje te plaatsen. (ja, ik ben niet echt thuis in de modding kant, dus sorry als mijn woorden niet echt duidelijk zijn, maar ik denk dat sommigen wel weten wat ik bedoel xD)
als er iemand raad zou kunnen geven of het al dan niet zou kunnen?
en zo a, op welke manier?
zal voor de duidelijkheid ook een picje bijzetten over wat ik het heb.
in ieder geval,
thanks en greetzzz