Sanders
Kapitein
Review:
Revoltec Ultra Bright Cold UV Light - 10cm TWIN set
Het product is compact verpakt, wat met verzenden altijd een pluspunt is.
Helaas is het niet echt beschermd, en met een beetje ruwe postbode heb je al kans dat je iets kapot geleverd krijgt.
Bij het open maken valt al direct op dat het een zeer compleet product is.
Er zit een switch standaard in verwerkt, met een PCI bracket voor te monteren.
Deze switch is met enige moeite ook weer zo uit de bracket gehaald zodat je wat meer montage vrijheid hebt.
Wat ik dan gelijk een groot nadeel vind is dat de twee kubus uiteindes niet recht t.o.v. elkaar zitten.
Dus kan je ze al nooit met 100% stevigheid monteren.
De meegeleverde steuntjes voldoen wel prima in hun functionaliteit, maar mocht je ze niet willen gebruiken dien je zelf dubbelzijdige tape te vinden.
Wil je ze wel gebruiken is al het benodigde netjes meegeleverd.
Dan het tweede minpunt aan de set: de lengte van de kabels.
De lengte van de molex aansluiting tot het zwarte doosje is prima,
maar die van het doosje tot de daadwerkelijke buisjes schiet in mijn ogen toch wat te kort.
Had best 10 centimeter langer gemogen, zeker als je een grote kast hebt is dat wat handiger.
Dan een pluspunt: de licht opbrengst.
Deze is precies wat je ervan zou verwachten, door het gebruik van doorzichtige uiteindes op de buisjes word het licht hierdoor ook niet tegen gehouden.
En dat voor een mooi prijsje van slechts 7,75 krijgt deze set 3 uit 5 sterren van mij.
Revoltec Ultra Bright Cold UV Light - 10cm TWIN set
Het product is compact verpakt, wat met verzenden altijd een pluspunt is.
Helaas is het niet echt beschermd, en met een beetje ruwe postbode heb je al kans dat je iets kapot geleverd krijgt.
Bij het open maken valt al direct op dat het een zeer compleet product is.
Er zit een switch standaard in verwerkt, met een PCI bracket voor te monteren.
Deze switch is met enige moeite ook weer zo uit de bracket gehaald zodat je wat meer montage vrijheid hebt.
Wat ik dan gelijk een groot nadeel vind is dat de twee kubus uiteindes niet recht t.o.v. elkaar zitten.
Dus kan je ze al nooit met 100% stevigheid monteren.
De meegeleverde steuntjes voldoen wel prima in hun functionaliteit, maar mocht je ze niet willen gebruiken dien je zelf dubbelzijdige tape te vinden.
Wil je ze wel gebruiken is al het benodigde netjes meegeleverd.
Dan het tweede minpunt aan de set: de lengte van de kabels.
De lengte van de molex aansluiting tot het zwarte doosje is prima,
maar die van het doosje tot de daadwerkelijke buisjes schiet in mijn ogen toch wat te kort.
Had best 10 centimeter langer gemogen, zeker als je een grote kast hebt is dat wat handiger.
Dan een pluspunt: de licht opbrengst.
Deze is precies wat je ervan zou verwachten, door het gebruik van doorzichtige uiteindes op de buisjes word het licht hierdoor ook niet tegen gehouden.
En dat voor een mooi prijsje van slechts 7,75 krijgt deze set 3 uit 5 sterren van mij.