Katsie New member 3 april 2010 #1 lijkt me wel geinug topic om allerlei hardware op foto te laten zien voor een indruk die je niet krijgt uit foto's die in de shop staan of op google? hier een aftrapje
lijkt me wel geinug topic om allerlei hardware op foto te laten zien voor een indruk die je niet krijgt uit foto's die in de shop staan of op google? hier een aftrapje
LightStar DataCenter 6 april 2010 #2 Ik blijf deze toch wel heel mooi vinden..... [H]ard|Forum - View Single Post - Post your workstation 2010! Mooi rood is niet lelijk Laatst bewerkt: 6 april 2010
Ik blijf deze toch wel heel mooi vinden..... [H]ard|Forum - View Single Post - Post your workstation 2010! Mooi rood is niet lelijk
Johnny Moderator Forumleiding 6 april 2010 #3 LightStar zei: Ik blijf deze toch wel heel mooi vinden..... [H]ard|Forum - View Single Post - Post your workstation 2010! Mooi rood is niet lelijk Klik om te vergroten... +1 voor die topic! Heb inspiratie nodig voor nieuw bureau ^^ Kom je dit tegen: :043:
LightStar zei: Ik blijf deze toch wel heel mooi vinden..... [H]ard|Forum - View Single Post - Post your workstation 2010! Mooi rood is niet lelijk Klik om te vergroten... +1 voor die topic! Heb inspiratie nodig voor nieuw bureau ^^ Kom je dit tegen: :043:
olympus zander 17 mei 2011 #6 ^wow! dat is HET idee wat ik al tijden zoek. een lekker simpele plexi case die ook nog zelf te maken is. thnx!
^wow! dat is HET idee wat ik al tijden zoek. een lekker simpele plexi case die ook nog zelf te maken is. thnx!
animal baars Pannenkoek 18 mei 2011 #7 Inderdaad een topic met een leuk doel! Ff in leven houden: Laatst bewerkt: 7 november 2011
MrGiorgio De Planner 29 april 2014 #8 animal baars zei: Inderdaad een topic met een leuk doel! Ff in leven houden: Klik om te vergroten... Grijnszz, dan toch maar ff weer leven in blazen met wat oudere foto's ....
animal baars zei: Inderdaad een topic met een leuk doel! Ff in leven houden: Klik om te vergroten... Grijnszz, dan toch maar ff weer leven in blazen met wat oudere foto's ....
ProAce Master Elektronicus 15 maart 2015 #20 Als je afstand camera -> object bedoeld dan een paar. Andere afstanden, geen idee. Camera stond op auto Ben nog niet zo'n held met fotografie, maar sommige plaatjes komen er wel leuk uit te zien.
Als je afstand camera -> object bedoeld dan een paar. Andere afstanden, geen idee. Camera stond op auto Ben nog niet zo'n held met fotografie, maar sommige plaatjes komen er wel leuk uit te zien.