• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Programmeren iPhone App.

Daantjuhh14

New member
Hoi!

Ik kreeg vandaag tijdens de les een idee voor een bepaalde iOS app. Na wat research te hebben gedaan, blijkt een app met deze functies nog niet te bestaan. Ik wil dit dus gaan ontwikkelen. Maar heb nog geen idee hoe:p

Ik kan niet programmeren voor iOS. Dat is het grootste probleem waar ik tegen aan zal lopen. Een Apple Dev account is het probleem niet.

Waar moet ik allemaal rekening mee houden? Ik weet zeker dat dit een erg gewilde app is, dus wil er ook zeker wel geld in steken.

Maarja. Dan moet ik dus een programmeur hebben, die me wil helpen. En hoe zorg ik ervoor, dat mijn idee niet wordt gestolen?

Groetn,
Daan
 
Ok! Het is misschien wel voor een groot deel rond. Ik heb er zin in, en er zijn "afrondende gesprekken" gesprekken met de ontwikkelaar. (X-Tripiot)

Verder, zal de app waarschijnlijk (!) als eerste op Android worden uitgebracht. Dit omdat Android gewoon een groter bereik heeft. Aan de andere kant, de App Store van iOS is zoo groot, daar kunnen ook voordelen aan zitten.

Daar zit nog een twijfelpuntje!
 
Yep! Ik het contract is getekend. Nu heb ik dus het idee kunnen vertellen.

Helaas, vertelde de ontwikkelaar mij dat het een goed idee is, maar heeel moeilijk uitvoerbaar. Ik ben nu dus even goed alles op een rijtje aan het zetten.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan