• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Pics@TheParty8

Als je dat had gemeld, had ik best wel wat willen regelen met jouw 5850 hoor :112:


DSC_8930.jpg
 
Het was er zeker erg leuk. Ik ben nog even op bezoek geweest met mijn oudste zoon. En nu moet ik volgend jaar wel mee(hij mag nog niet alleen van zijn moeder :082:).

Erg leuk om zo de gezichten achter de namen eens te zien, en al dat mooie speelgoed eens in het echt te bewonderen.
 
Het was er zeker erg leuk. Ik ben nog even op bezoek geweest met mijn oudste zoon. En nu moet ik volgend jaar wel mee(hij mag nog niet alleen van zijn moeder :082:).

Erg leuk om zo de gezichten achter de namen eens te zien, en al dat mooie speelgoed eens in het echt te bewonderen.

aah, was jij dat die met Giorgio aan het praten was?:icon_winkle:
 
haha die kerel, dat was hilarisch.
Wij kwamen zo langs, was ie ook TM aan het doen. Valt in een keer POEF zn pc uit :p
Klopt, ik had mn GPU toen te lomp lopen, en er zit een brakke 8-pins kabel in, dus de 1100 kloksnelheid kon-ie niet aan. Op 1050 loopt-ie nu al de hele dag als een zonnetje :)
Middelste beeldscherm is het kleinst. :p
Kleinere bezel, schermen zelf zijn identiek formaat. :)
 
Heb ook een rondje TMNF op dat Eyefinity gedaan van Xtra, en maria en jezus en alle heiligen samen, dat is me toch een belevenis, leuke ervaring rijker ben ik zeker !.
 
Hehe, het is echt wat speciaals he? Ik heb net even zitten genieten van Crysis, ik moet nu echt gaan tukken.

En ja, Crysis loopt op 6120x1200 (bezel correction voegt pixels toe) op medium settings met high shadows en high shaders op 43 FPS.

Anti-aliasing staat uiteraard wel uit, zodra ik daar ook maar 2x van aanzet dropt de framerate naar 1 :p
 
Hehe, het is echt wat speciaals he? Ik heb net even zitten genieten van Crysis, ik moet nu echt gaan tukken.

En ja, Crysis loopt op 6120x1200 (bezel correction voegt pixels toe) op medium settings met high shadows en high shaders op 43 FPS.

Anti-aliasing staat uiteraard wel uit, zodra ik daar ook maar 2x van aanzet dropt de framerate naar 1 :p

denk dat je voor zo'n toestanden een HD5970 nodig hebt :p
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan