Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik had ook wat meer stemmen kunnen krijgen als dat .lan site beter had gewerkt want me meisie killerbee masterblaster en wouter konden niet stemmen dan had ik meschien nog 3de kunnen worden XD
Ja die intranetsite was echt bagger he? Uiteindelijk bleek dat je eerst je wachtwoord moest veranderen om op het forum te kunnen komen.
Achteraf stond ik met die griet van CampZone te praten die daar de casemod compo regelt. Zij was erg van jouw build onder de indruk, vooral vanwege de technische uitvoering. Haar letterlijke woorden: "Ja, hij (de koffer) is leuk, maar ik weet niet of ik 'm gekozen zou hebben boven die kast daar op het eind (DVZ's build)."
Dus: lekker naar campzone komen, want daar is t een jurycompo!
maar volgende keer heb ik die paint job der op zitten dan heb je wel wat tegen werking XD
leuk om te horen dat me case nog gewadeerd wordt somige stonder der bij te kijken en dan gaf ik een tik tegen de tafel waar door het licht ging geven en hoorde ik ze lachen of woow zeggen XD toen ik binnen der mee kwam zei iemand woow een over side`s koffie aparaat XD
waar op ik zei handig toch dan kan ik door spelen door de nacht XD
Ik heb weinig gegamed, maar volgens mij viel dit ook niet onder gamen.....
En de weinige keren dat ik aan het gamen was, werd ik ge-owned.
Demolisher terwijl hij mij versloeg tijdens een potje Generals (niet wetende dat ik op dat moment achter hem stond)
Yup, heeft t overleefd. Ik heb nu de GTX295 erop.
Zodadelijk gaat de HD4550 erop:icon_wink:.
Ik laat jouw overclock er gewoon op staan. Ik hoop dat je je wat hebt vermaakt met het overclocken en dat je de smaak wat te pakken hebt om ooit ook over te gaan op i7.
Grijnszz is voldoende voor mijn schattige internet pc en het is lekker stil.
Eerst maar eens op zoek naar wat andere kaarten komende zomer waar zowel blokken voor zijn als lichtjes. Het is vrij leeg momenteel op mn bordje.
Grijnszz is voldoende voor mijn schattige internet pc en het is lekker stil.
Eerst maar eens op zoek naar wat andere kaarten komende zomer waar zowel blokken voor zijn als lichtjes. Het is vrij leeg momenteel op mn bordje.