• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Photoshop request

Zoiets???


1186565020-1.jpg
 
Danku :D

TV met beeld recht naar gebruiker toe zou helemaal perfect zijn, maar hier ben ik al helemaal blij mee :D

O, en kan je bovenstaand plaatje eventueel (ook voor andere plaatjes die gepost worden) in een zo hoog mogelijke resolutie posten worden?
Wil het in A4 formaat uitprinten :)

Iedergeval heel erg bedankt!
 
Is voor een surprise (basisschool).
Leerling waarvan ik het lootje heb, heeft op haar lijstje; Kelly Clarkson, Tekenen en TV kijken opgeschreven (en enkele andere minder 'makkelijke' dingen).

Idee is, zoals onderstaande illustratie ongeveer uitlegd.

Ik haal ergens een houten plankje vandaan in ongeveer A4 formaat (anders zo(/te) klein)..
Verf het plankje..
Print de foto van K.C. uit waar ze in de TV staat..
Plak Carbonpapier op het hout en doe daar de uitgeprinte foto opplakken..
Teken foto over, kleur foto in.. (Meeste werk)

^-- Maak de foto niet helemaal compleet/af..
Op stukje wat nog niet af is zet ik dan een grote pen van karton o.i.d...
Cadeautje in de pen..

Tada.

Naamloos-42.png




Dus liefst de foto van Kelly Clarkson zo scherp mogelijk :D
 
Laatst bewerkt:
Het beeld moet wat lichter, als de tv aanstaat is het beeld namelijk niet donker he. ;)

Volgens mij heb je de gradient layer boven het plaatje staan, dat moet juist andersom, het plaatje vooraan en de gadien achter haar.

En je kan eventueel lens flare erbij doen voor wat licht effecten. Boven in een hoek, dat geeft ook wel leuke resultaten. :)
 
En die foto in zo'n tv :)

tv.jpg
Kinderen associëren dat tegenwoordig met een combi-magnetron :D
2 draaiknopjes, raampje erin en een ventilatie-dinges rechts onder.

:')

Even een andere gemaakt zodat je precies echt tv kijkt^^
Heb de 'lady' wat minder licht gemaakt en lijkt het precies of het echt echt echt is xD

Linkje voor grote versie:http://i39.photobucket.com/albums/e186/homie6080/55-inch-LCD-TV-TS-5501W--1.png
55-inch-LCD-TV-TS-5501W--1.png
'Dit is inderdaad precies wat ik zoek!

Bedankt. :D
True, had iets lichter gemogen maar misschien kan ik zelf nog wat aankloten met Photoshop, maar verder dan helderheid bewerken kom ik ook niet :')
 
Is voor een surprise (basisschool).
Leerling waarvan ik het lootje heb, heeft op haar lijstje; Kelly Clarkson, Tekenen en TV kijken opgeschreven (en enkele andere minder 'makkelijke' dingen).
Wil dit weekend een groot deel maken, moet nog andere dingen doen en na dit weekend heb ik er niet veel tijd meer voor.
 
Sorry Homienator (A)

Was te donker om de details na te tekenen, toch met iets anders gegaan:

Een 'tekenbord', gemaakt van hout met een extra plankje van enkele cm. dik aan de onderkant, voor de 'helling'.
Onderop een latje zodat het blaadje blijft liggen, jeuh!
'Verfklodders' erop gemaakt en dit is het resultaat:

DSC03562.jpg

DSC03563.jpg

DSC03564.jpg


Tevens nog 2 'potloden' erbij gemaakt, met surprise erin:
DSC03561.jpg



Tada.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan