Na ongeveer een jaar van afwezigheid hier maar weer eens kijken en mezelf meteen maar weer even opnieuw voorstellen.
Ik ben Niels 29 jaar oud en woon in Kampen. Sinds me 13e al bezig met pc's maar toen nooit echt zelf bouw gedaan, na jaren op de consoles gegamed te hebben besloot ik 8jaar terug maar weer eens een game pc te bouwen. Heel wat jaren en euro's later heb ik begin dit jaar maar weer eens een nieuwe pc gebouwd, dit keer gegaan voor een aircooled pc aangezien ik geen geld meer over had voor een watercool setje :eusa_shhh: .
Zoals het hoort staan hieronder wat foto's en zal ik de specs ook even opnoemen.
Case: Silverstone RV02W
MoBo: Asus Maximus IV Extreme
CPU: Intel Core I7 2600K
CPU koelser: Prolimatech Megahalems rev.B
VGA: Asus GTX 580 SLI
PSU: Corsair HX1000Watt
Ram: Corsair XMS3 2x 8GB
Hdd: Crucial M4 128GB
Monitor: Panasonic viera 42"
Keyboard: Logitech G19
Mouse: Cyborg R.A.T 7
Headset: Logitech G35
en nu wat plaatjes
en 3 weken terug hier wat witte kabels besteld en een rode ledstrip
Ik ben Niels 29 jaar oud en woon in Kampen. Sinds me 13e al bezig met pc's maar toen nooit echt zelf bouw gedaan, na jaren op de consoles gegamed te hebben besloot ik 8jaar terug maar weer eens een game pc te bouwen. Heel wat jaren en euro's later heb ik begin dit jaar maar weer eens een nieuwe pc gebouwd, dit keer gegaan voor een aircooled pc aangezien ik geen geld meer over had voor een watercool setje :eusa_shhh: .
Zoals het hoort staan hieronder wat foto's en zal ik de specs ook even opnoemen.
Case: Silverstone RV02W
MoBo: Asus Maximus IV Extreme
CPU: Intel Core I7 2600K
CPU koelser: Prolimatech Megahalems rev.B
VGA: Asus GTX 580 SLI
PSU: Corsair HX1000Watt
Ram: Corsair XMS3 2x 8GB
Hdd: Crucial M4 128GB
Monitor: Panasonic viera 42"
Keyboard: Logitech G19
Mouse: Cyborg R.A.T 7
Headset: Logitech G35