• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

LuHeLe stelt zich voor

LuHeLE

New member
Hallo HighFlowers!

De naam LuHeLe heb ik gekozen als verbastering van mijn gewone naam + doopnaam + achternaam. Ik ben 20 jaar, studeer accountancy en heb altijd gewerkt op een Apple computer. Deze echter ruim een week geleden in de kont geschopt i.v.m. de overstap naar Windows. Altijd veel plezier gehad van Mac OS X, maar ik wilde graag weer wat anders. Bovendien ben ik vrij technisch en mag ik graag een beetje prutsen, dat laatste wil/moet je met een Mac wel laten. Via Tweakers veelal tweedehands onderdelen gekocht om het een en ander een beetje betaalbaar te houden.

Het is al goed begonnen, want mijn EVGA X58 Classified bord heeft zich door kortsluiting in de VRM's al opgeblazen. Helaas, maar het is niet anders. Dus ik ben een zoektoch gestart naar een zelfde nieuw/vervangend bord i.v.m. de waterblokken. Ik wilde hier ook graag een gezocht topic openen, maar blijkbaar moet ik eerst wat actiever gaan bijdragen. Dan gaan we dat maar eens doen.

De PC wordt voorlopig grotendeels lucht gekoeld puur vanwege het budget. Eerst het spul maar eens aan de gang krijgen en dan maar eens verder kijken. Ik zit altijd vol met plannen en ik houd van kwalitatief goede producten. Lijkt mij dat ik hier behoorlijk goed zit!

De specs vooralsnog:
Echte naam (Voor/Achternaam): Luuk ....
Leeftijd: 20jaar
Woonplaats: Nabij de Sallandse Heuvelrug
Studie/Werk: Student Accountancy
Hoe ben je bij HighFlow gekomen?: Tweakers

MOBO: EVGA X58 Classified 3-way *special fried edition*
CPU: Intel I7 920 D0
MEM: Corsair Dominator GT 6Gb 1866Mhz
VGA: EVGA GTX 260 Core 216 SC (tijdelijk)
HDD1: 3 X WD Raptor 150 GB
PSU: Be Quiet Dark Power Pro 850W
OS: windows 7 ultimate X64
MON: Nog geen idee
KB: Nog geen idee (denk aan Cyborg)
MOUSE: Nog geen idee (denk aan Cyborg)
HIFI: Nog geen idee, mijn audiofiele broertje gaat mij adviseren m.b.t. een externe versterker en speakers
INET: Ziggo
Koeling: Cooler Master V8, Cooler master standaard fans. Tijdelijk even drie stuks bijgekocht, maar zodra er een watercooling setup inkomt wordt dit allemaal vervangen. Ik heb al een een waterkoel setje voor mijn EVGA X58 3-way SLI bord, daarom ben ik opzoek naar eenzelfde vervanger.

Foto's e.d. komen later, want momenteel zit alles nog netjes in de dozen.
 
Laatst bewerkt:
leuk dat je hier bent!
'special fried edition :D lol

mbt luidsprekers: afhankelijk van het budget heb je tegenwoordig ook systemen zonder versterker (dan zit de amp in de speakers, al dan niet met de DAC erin ook). Scheelt geld voor de kwaliteit die je krijgt (wel over de 1000 hoor) :D
 
leuk dat je hier bent!
'special fried edition :D lol

mbt luidsprekers: afhankelijk van het budget heb je tegenwoordig ook systemen zonder versterker (dan zit de amp in de speakers, al dan niet met de DAC erin ook). Scheelt geld voor de kwaliteit die je krijgt (wel over de 1000 hoor) :D

Ik ga liever werken met een externe versterker en dan een paar fatsoenlijke speakers. Mijn broertje zei dat hij voor een paar euro een leuke set bij elkaar kon zoeken. Logitech, Bose setjes e.d. begin ik niet aan, het moet wel iets fatsoenlijks worden.

Welkom. En je hebt gelijk, je zit hier goed :D.

Vraag me alleen af welke cpu je nu precies hebt. Ik gok een 920.

Goed gegokt. Ik hoop dat iedereen over een tijdje overstapt naar Ivy Bridge, kan ik tegen die tijd een leuke hexacore op de kop tikken.

Welkom op het forum, kl**e dat je je VRM's hebt opgeblazen. Succes met je zoektocht!

Tja, helaas. Maar via Tweakers heb ik een vervangend bord kunnen kopen voor een erg leuke prijs. Altijd lullig wanneer iets kapot gaat, maar dit vond ik wel heel erg zonde. Zal ook wel niet het laatste zijn wat ik de vernieling in help.

Welkom bij de opblaasclub :p

Dank u.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
J Jeroen Brans stelt zich voor. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
J Hallo Johan stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
R Ronald92 stelt zich even voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
N NLBUURMAN stelt zich even voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
R Rene Fens stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
M Morkster stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
A Alex010 stelt zich voor :) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
Ahtlon Ahtlon Stelt zich even voor. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
E Eppy stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
O Maurice `Outlaw3002´ Goessens stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
M MdemiC - Bob de Vries - TTU (TimeToUpgrade) stelt zich opnieuw voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
O Ophion stelt zich voor. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
N Nassaya stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Mortum Robin "Mortum" van der Molen stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
V Virul3nt stelt zich voor. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 13
M-O-D Marco a.k.a M-O-D stelt zich voor . Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 21
B Boyan stelt zich voor! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 18
E Eric stelt zich (op verzoek) kort even voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
E ECPowers stelt zich ffkes voor :D Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
RollingThunder RollingThunder stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
Heai. stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
L Leon89 stelt zich voor! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
B Bassie stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 13
G Geertvs stelt zich even voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
M Mactox stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
N Niels a.k.a Str33pje Stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
DoubleDices DoubleDices Stelt zichzelf voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Deutz Deutz - Wilmer stelt zich voor! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 14
neorej Jeroen Beerens stelt zich dan ook maar ff voor :). Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 15
D Dzep stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
W0uTeR W0uTeR stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
D Dwight stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
I Iris stelt der eigen voor :D!(vriendin van k.3nny) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 24
D Na lange tijd lid stelt DunceDict zich (eindelijk) voor! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
G Gekkehuus aka Gert stelt zicht voor; Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
mistervis007 Mistervis007 stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 13
soppy soppy stelt zich opnieuw voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 16
S sjoerd stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
Erikii Erik stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
G Glaxo stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Das Experiment Remy stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
mufunyo Muf stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
PasLis Pascal stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 34
M Matthijs stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
soppy soppy stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 13
C Cmaster80 stelt zich voor. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
O Me <- Oneshotk stelt zich voor :D Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 14
Ianovski Ianovski stelt voor! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Nerd1979 Nerd1979 stelt zich voor.. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
gunny Peter stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan