• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Never Ending

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zag dat je je CM ook alweer te koop heb gezet :) of is dat niet deze behuizing?

1 van de 2 staat te koop ja. De linker in dit geval ;):

CIMG6561.JPG


De linker is van deze buildlog: Mini Elite, de rechter is dus een nieuwe (start from fresh) voor de Never Ending build.
 
Zoiets ja. Volgens CD-ROM-LAND (cpu) en Dixons (mobo) komen de Intel stuff woensdag binnen. Ben benieuwd.
 
Frontje heeft wat schakelaartjes gekregen:

19.jpg


Waarvoor ze zijn? Zie hieronder:

20.jpg


Verder.. ja.. alweer een verandering (please don't shoot me :praygod).

Ik krijg met geen ene mogelijkheid het mATX moederbord, een volwaardige voeding en die grote Seidon netjes erin zonder er derhalve veel geld tegen aan te smijten en mijn energielevel dagelijks zwaar te drainen. Dus.. bye bye Asus P8-B75-M LE (mATX), welcome back Asus P8-H77-I (ITX).

De trouwe volgens van mijn hardware veranderingen zullen al wel zeggen, he... heb je die niet eerder gehad. Ja, dat klopt. Kom je jezelf nog eens ff flink tegen :sarc:.

De voeding is ook gewijzigd, dit was een Cooler Master Silent Pro M2 420W en wordt nu een Cooler Master Silent Pro Platinum 550W. Een unieke, aangezien deze niet in de Nederlandse winkels komen te liggen ;). Past dus wel bij mijn unieke karakter :D.

More to come dus, nog wel het een en andere aan shock verrassingen klaar liggen voor jullie (oh no you didn't :sarc:).
 
Zo, nieuw moederbordje is gearriveerd gisteren:

01.jpg


02.jpg


Lief, klein, schattig.. eigenlijk alles wat ik niet ben :sarc:.

Maar goed, verder nog even gekeken naar de montage van de voeding. Eerst even de nieuwe Platinum erbij gepakt en gekeken hoe het staat:

21.jpg


22.jpg


Grill van de fan 45 graden gedraaid zodat het Cooler Master logo goed zit. Niet dat je er veel van gaat zien als het front erop zit, maar het gaat om het idee.

23.jpg


25.jpg


Meeste kabels lopen aan de zijde waar geen window komt. Hier moet ik nog wat op verzinnen, want ik ga de kabels niet inkorten.

26.jpg


27.jpg


Verlengkabel erop, deze komt in het achterpaneel te zitten.

24.jpg


Frontje erop, zo is duidelijk te zien dat er niets meer in 5.25" slot komt (op wellicht wat status leds na).

28.jpg


Standaard kap er weer op, gaat ook nog wat mee gebeuren uiteraard. Daar zit denk ik wel het meeste werk in.

More to come (wanneer weet ik nog niet).

En de banner ook maar weer aangepast :D:

ne3.png
 
En weer verder, begonnen met het verhogen van de bodem:

31.jpg


29.jpg


32.jpg


De voeding komt ook wat hoger te zitten, uiteindelijk is dit de voorbereiding voor de cablemanagment (aangezien ik de kabels niet ga inkorten):

33.jpg


34.jpg


35.jpg


Dat was het weer voor de Never Ending, nog wel even de build Ever Ellende erbij gepakt (vrouwtje wil toch een beetje normaal kunnen werken met de pc, dus helemaal ghetto was niet te doen):

36.jpg


37.jpg


Zo, toedels maar weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Fuwa Fuwa [2011] Justin Bieber; Never say never! Films / Movies 14

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan