XenoMorpH Well-known member 22 februari 2012 #1 Bij het inloggen op het forum krijg je dit te zien: Bedankt om in te loggen, $bbuserinfo[username]. Ik denk dat er iets niet goed tussen aanhalingstekens staat (A) EDIT: Het moet "inloggen" zijn natuurlijk en niet inloogen Laatst bewerkt: 22 februari 2012
Bij het inloggen op het forum krijg je dit te zien: Bedankt om in te loggen, $bbuserinfo[username]. Ik denk dat er iets niet goed tussen aanhalingstekens staat (A) EDIT: Het moet "inloggen" zijn natuurlijk en niet inloogen
Johnny Moderator Forumleiding 22 februari 2012 #2 Is een bekend probleem, wordt als het goed is veranderd bij de volgende update van vBulletin
XenoMorpH Well-known member 22 februari 2012 #3 Enter your phone number here Johnny zei: Is een bekend probleem, wordt als het goed is veranderd bij de volgende update van vBulletin Klik om te vergroten... Ah! Ok dan
Enter your phone number here Johnny zei: Is een bekend probleem, wordt als het goed is veranderd bij de volgende update van vBulletin Klik om te vergroten... Ah! Ok dan
Wouter Forum Bitch. I got the power!!! 22 februari 2012 #4 Volgens mij ben jij de 10de die dit meld Foutje in vbulletin.
XenoMorpH Well-known member 22 februari 2012 #5 Enter your phone number here Waarom zo lang wachten dan....is toch easy fix?!?:101: