hier :064: GameShark® Store - Keyboards and Mice
MrGiorgio De Planner 14 januari 2010 #142 Uit Amsterdam aan een grachtje. Ergens links bij Carre en dan rechts geloof ik. Maar je kan ook bestellen hahaha.
Uit Amsterdam aan een grachtje. Ergens links bij Carre en dan rechts geloof ik. Maar je kan ook bestellen hahaha.
Colossus [HF] 14 januari 2010 #144 MrGiorgio zei: Uit Amsterdam aan een grachtje. Ergens links bij Carre en dan rechts geloof ik. Maar je kan ook bestellen hahaha. Klik om te vergroten... die weet wel wat ie ervoor kan vragen, 79,90 Geen actuele prijzen bekend. Laatst bekende laagste prijs € 62,- op vrijdag 27 maart 2009. Ik ga idd even polsen bij Freddy of die er nog aan kan komen
MrGiorgio zei: Uit Amsterdam aan een grachtje. Ergens links bij Carre en dan rechts geloof ik. Maar je kan ook bestellen hahaha. Klik om te vergroten... die weet wel wat ie ervoor kan vragen, 79,90 Geen actuele prijzen bekend. Laatst bekende laagste prijs € 62,- op vrijdag 27 maart 2009. Ik ga idd even polsen bij Freddy of die er nog aan kan komen
Sanders Kapitein 15 januari 2010 #145 Colossus zei: waar heb jij hem dan vandaan :icon_biggrin: Klik om te vergroten... Bij die winkel waar hij nog te krijgen is *sorry, ik ben vervelend :schaam *
Colossus zei: waar heb jij hem dan vandaan :icon_biggrin: Klik om te vergroten... Bij die winkel waar hij nog te krijgen is *sorry, ik ben vervelend :schaam *
Flythe Senior Member 15 januari 2010 #146 Ik zag een tobo op de vorige pagina, moest gelijk denken aan de tobo's van apple die zien er imho ook nice uit:
Ik zag een tobo op de vorige pagina, moest gelijk denken aan de tobo's van apple die zien er imho ook nice uit:
Xtrafresh It never hurts to help 15 januari 2010 #149 Flythe zei: Ja dat zei ik toch Klik om te vergroten... Flipmode kijkt alleen de plaatjes, let maar niet op hem Bij deze een bijdrage van mij. Misschien niet heel erg spectaculair, maar dit is heel mooi geheugen in zijn eenvoud:
Flythe zei: Ja dat zei ik toch Klik om te vergroten... Flipmode kijkt alleen de plaatjes, let maar niet op hem Bij deze een bijdrage van mij. Misschien niet heel erg spectaculair, maar dit is heel mooi geheugen in zijn eenvoud:
Flythe Senior Member 15 januari 2010 #151 Dat zijn wel hele aparte pcb's idd, dat zou ik ook wel ns willen zien op een mobo .
Colossus [HF] 15 januari 2010 #152 Flythe zei: Dat zijn wel hele aparte pcb's idd, dat zou ik ook wel ns willen zien op een mobo . Klik om te vergroten...
Flythe zei: Dat zijn wel hele aparte pcb's idd, dat zou ik ook wel ns willen zien op een mobo . Klik om te vergroten...
Xtrafresh It never hurts to help 16 januari 2010 #155 ik heb net mijn 860 verkocht, van dat geld gaan er twee setjes van 4GB onderweg naar me Nomnomnomnomnomnomnom!
ik heb net mijn 860 verkocht, van dat geld gaan er twee setjes van 4GB onderweg naar me Nomnomnomnomnomnomnom!
dopestuff Moderator Forumleiding 18 januari 2010 #158 Sanders zei: Ik zie fan montage mogelijkheid @ I\O schield? Klik om te vergroten... nope dat is voor de montage van de heatsink die dan achter buiten je pc hangt
Sanders zei: Ik zie fan montage mogelijkheid @ I\O schield? Klik om te vergroten... nope dat is voor de montage van de heatsink die dan achter buiten je pc hangt
Demolisher Junior Member 28 februari 2010 #160 helaas nooit in deze vorm de winkels gehaald, maar damn wat een beauty is overigens de ''beta'' van wat later de Rampage Extreme I zou worden
helaas nooit in deze vorm de winkels gehaald, maar damn wat een beauty is overigens de ''beta'' van wat later de Rampage Extreme I zou worden