Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hmmm sorry Demolisher, maar dat bordje vind ik echt niks
De stock lucht heatsinks van asus zijn elke keer weer raak imo,
maar de WC blokken van hun slaan elke keer de plank mis
leuk bordje dat, heb hem ook mogen testen, en het is inderdaad een value-monster. Ik moet wel zeggen dat ik 'm niet echt MOOI vind, en daar gaat dit topic toch over!
SUPER bord, zelf nu dus meerdere weken in bezit. Denk de zuinigste P55 plank die er is als je niet overclockt (mijn systeem i5 750+5850+2 HDD's doet stock 79 watt) En overclockt als een malle. Het is dat mijn TRUE 120 het net niet red met een 1200rpm fan anders is 4,2Ghz makkelijk haalbaar. BCLK op 210 en voltage op 1.375 (1.320 in CPU-Z)en klaar ben je. Met het nu helaas maar met 4.0 doen tot ik WC bestel
En ik vind hem trouwens wel mooi, ZEKER als je er GEIL geheugen gebruikt aangezien die grijs metallic heatsink precies de kleur is van de onderdelen op het bord.
leuk bordje dat, heb hem ook mogen testen, en het is inderdaad een value-monster. Ik moet wel zeggen dat ik 'm niet echt MOOI vind, en daar gaat dit topic toch over!
Vind het juist een mooi bord, niet die kermis kleuren van Gigabyte/Foxconn/Zotac/DFI en dergelijke maar gewoon lekker strak zwart met blauwe en metaal-kleurige accenten.
Vind het juist een mooi bord, niet die kermis kleuren van Gigabyte/Foxconn/Zotac/DFI en dergelijke maar gewoon lekker strak zwart met blauwe en metaal-kleurige accenten.
Hij is niet écht zwart, meer een soort van donkerbruin. Je hebt wel gelijk dat ze zicht netjes aan de kleurcode houden en niet allerlei kermiskleuren erop hebben geplakt.
Oh, en hij is inderdaad weer retour, het ging puur om het testen.
Deze er ook maar gelijk achteraan dan:
De MSI Eclipse Plus (S-1336)
Ook, in mijn ogen, een mooi bordje.
Wel grappig om te zien trouwens, dat de high end van het LGA-1156 platform, de Big-Bang Fuzion, wél de Hydra chip heeft maar de high end van het LGA-1336 platform geen Hydra chip heeft :lol:
Zat eerst ook aan die Asus te denken, alleen de prijs vs features vond ik niet aantrekkelijk. Enige echte +plunt waren de meegeleverde zwarte sata kabels tov de standaard rode van mijn MSI