OOh, pretty lights :030:
Thierry perfectly imperfect 4 november 2009 #102 Als het goed is komt deze res vandaag bij mij binnen.....WoooHooo...
Alex Bezig met houten pc... 4 november 2009 #103 Okee, ik neem terug wat ik eerder zei . Hij blijft duur, maar is toch zeker het overwegen waard .
MrGiorgio De Planner 2 december 2009 #104 Het blok van Koolance voor de HD5970 is ook een beauty *bling bling* Deels gebaseerd meen ik op het blok voor de GTX295
Het blok van Koolance voor de HD5970 is ook een beauty *bling bling* Deels gebaseerd meen ik op het blok voor de GTX295
Sanders Kapitein 4 januari 2010 #109 Asus Maximus III Formula Zowiezo alle Asus *naam* bordjes vind ik mooi Die met cijfertjes als type wat minder
Asus Maximus III Formula Zowiezo alle Asus *naam* bordjes vind ik mooi Die met cijfertjes als type wat minder
JaccoW gat in hand 4 januari 2010 #110 Hij is oud, maar ik vind het een erg mooi toetsenbordje, vooral technisch: Die rode trackpad in het midden maakt hem apart. Laatst bewerkt: 4 januari 2010
Hij is oud, maar ik vind het een erg mooi toetsenbordje, vooral technisch: Die rode trackpad in het midden maakt hem apart.
Colossus [HF] 4 januari 2010 #111 De nieuwe EVGA mobo Dual 1366 Gulftown 7x PCI-E x16 12 geheugenslots met maximum van 48Gb (voor beide CPU's)
De nieuwe EVGA mobo Dual 1366 Gulftown 7x PCI-E x16 12 geheugenslots met maximum van 48Gb (voor beide CPU's)
U Unknown hallo 4 januari 2010 #112 Quadcore zei: persoonlijk vind ik dit echt de 2 mooiste Klik om te vergroten... De Asus MArine mobo met ceramische plaat tegen de achterkant, nog altijd niet te koop helaas Colossus zei: De nieuwe EVGA mobo Dual 1366 Gulftown 7x PCI-E x16 12 geheugenslots met maximum van 48Gb (voor beide CPU's) Klik om te vergroten... en hier twee Gulftown's en vol proppen met domiantor gt 2000 cl7 jam jam
Quadcore zei: persoonlijk vind ik dit echt de 2 mooiste Klik om te vergroten... De Asus MArine mobo met ceramische plaat tegen de achterkant, nog altijd niet te koop helaas Colossus zei: De nieuwe EVGA mobo Dual 1366 Gulftown 7x PCI-E x16 12 geheugenslots met maximum van 48Gb (voor beide CPU's) Klik om te vergroten... en hier twee Gulftown's en vol proppen met domiantor gt 2000 cl7 jam jam
Colossus [HF] 4 januari 2010 #114 Sanders zei: Echt weer iets voor chiller Klik om te vergroten... niet alleen voor Chiller
Xtrafresh It never hurts to help 6 januari 2010 #116 Ja inderdaad! DIE IN A FIRE! ... maar wel eerst pics posten van de rig
Demolisher Junior Member 7 januari 2010 #117 ik weet het, ik weet het, een muis is geen hardware, maar deze is zo damn sexy :055: en om dan maar echte hardware te posten: is er ooit een bord geweest met een sexier heat-pipe constructie als deze? I think not!
ik weet het, ik weet het, een muis is geen hardware, maar deze is zo damn sexy :055: en om dan maar echte hardware te posten: is er ooit een bord geweest met een sexier heat-pipe constructie als deze? I think not!
Sanders Kapitein 7 januari 2010 #119 heat pipes zijn opzich wel apart, maar die kleurtjes zou ik nog niet in me doodskist willen Teletubbie RAM slots
heat pipes zijn opzich wel apart, maar die kleurtjes zou ik nog niet in me doodskist willen Teletubbie RAM slots