Laat ik jullie eerst een verhaaltje vertellen!
Er was eens een wilde Mannozels die niet goed voor zijn computer zorgde..
Kast was er nog niet dus met een houten plank en een itx motherboard tray een "bench" case gemaakt en alles erop geschroeft.
Custom loop gebouwd en daar gedestilleerd water ingestopt zonder na te denken dat er ook iets van een antialg/roest goedje bij moet..
Paar maanden(stuk of 30) later was het eerste deel van de custom case binnen en werd het tijd om alles in te bouwen.
Dus eerst alles uit elkaar getrokken en daar begon het gezeik.
Toen ik de eerst
fittings eraf schroefde en de binnenkant zag wist ik al dat het geen goede dag ging worden.
?
Dat blauwe hoort daar niet toch?
Eenmaal de rest uit elkaar gehaald werd het nog wat erger. Niet alleen de binnenkant van de blokken en
fittings waren verroest. De roest heeft zichzelf een weg door het cpu blok geboord, zo te zien is het om de o-ring heen gegaan en daarna langs het schroefdraad naar buiten.
Toen het blok en alles van mijn mobo af was zag ik een behoorlijke vlek waar het water door het blok heen op m'n mobo gelekt had.
Gek genoeg, nooit ook maar iets van gemerkt, temps waren prima, geen rare glitches of wat dan ook. ?
Toch maar dat blok even open getrokken. Als je een zwakke maag hebt, niet verder lezen!!
Tot zover mijn verhaal, dank u wel!