• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Lonadeem

Begint er zeer goed uit te zien lemonade !

witte sleeve , witte accenten op het moederbord , met paar blauwe tintjes .
Als ik jou was zou ik hier en daar ook een blauwe sleeve er door heen trekken komt alles perfect met elkaar over .
Echter ben ik wel benieuwd wat je met de front gaat doen . Vind ik persoonlijk straight out of the box niet geweldig mooi .

Het front wordt idd nog een uitdaging. Ik ga waarschijnlijk een plexi coverplate maken, of zelf iets met glasvezel fabriceren.

Blauwe sleeve moet ik nog ff over nadenken, het is namelijk de bedoeling dat alles zwart/wit word ;)


Straks wat klei halen (jeej) om de vorm van de top te realiseren.
 
Nadat alles hardware en watercooling is besteld blijkt dat Alternate mij verkeerd heeft geïnformeerd. De XFX 5870 is geen reference kaart. Dit bleek dus na het demonteren van de stock cooler.

Dus daar is de garantie van vervallen.

Het reference waterblokje gaat RMA, en moet dus even wachten totdat het non reference blokje binnen is.

Hoe dan ook.. nu is er weer tijd over om wat dingen te sleeven en alles goed vast te zetten ;)
 
Nadat alles hardware en watercooling is besteld blijkt dat Alternate mij verkeerd heeft geïnformeerd. De XFX 5870 is geen reference kaart. Dit bleek dus na het demonteren van de stock cooler.

Dus daar is de garantie van vervallen.

Het reference waterblokje gaat RMA, en moet dus even wachten totdat het non reference blokje binnen is.

Hoe dan ook.. nu is er weer tijd over om wat dingen te sleeven en alles goed vast te zetten ;)

Heeft XFX niet zo'n garantie dat het niet uitmaakt of je de stock koeler demonteert; de garantie blijft?
Kom ik wel tegen bij de HD6xxx series (unboxings :p)
 
De helft van mn top 'verlichting' is af, in de loop van de week de andere helft als het meezit :D.

Dat bitspower logo geeft wel leuke opvulling, maar zal uiteindelijke eruit worden gehaald.

dsc01603ik.jpg


dsc01604l.jpg


dsc01605wn.jpg



Morgen komt de rest van mn watercooling binnen, dus kan ik eindelijk alles in elkaar zetten en het systeem opstarten :D!! Can't wait!

Wel een bummer dat ik een nickel blok van EK heb besteld, LOL.
 
Update

Nadat mn bestelling van Freddy binnen is gekomen heb ik wat tijd gemaakt om het een en ander passend te maken. Alles staat nog provisorisch vast om even een beeld te krijgen hoe het ongeveer uit zal gaan zien.


dsc01611ea.jpg


dsc01612n.jpg


dsc01618b.jpg


dsc01619ii.jpg


dsc01620ql.jpg


dsc01621l.jpg


dsc01622v.jpg


dsc01623j.jpg


dsc01624i.jpg


dsc01625rd.jpg


dsc01626f.jpg


dsc01627l.jpg


dsc01628og.jpg


dsc01630b
.jpg

Verloopstukje om de radiator te bevestigen.

dsc01632a.jpg


dsc01633u.jpg


LEDs staan naar buiten gericht

dsc01636j.jpg



Squeezing lemons since 1990
 
Inmiddels weer een lange tijd geleden dat ik een update heb geplaatst, dus hier even alvast wat pics :

De binnenkant met een sluiproute voor de 24pins en 2 sata kabeltjes. De 8 pins komt hier ook door maar ik had even geen draad meer om mn psu kabel te verlengen.
Op de voeding komt straks een stuk plexi om het keldertje te ontnemen van het zicht.
Op deze foto overigens nog geen panelen gespoten.
dsc02290q.jpg


De achterkant van het custom mobotray. Alles even provisorisch weggewerkt met tape om te checken of het zijpaneel er nog op past. En gelukkig is dat ook zo :p yay for custom cables!
dsc02291z.jpg


De achterkant ^^. Het zijpaneel opnieuw gespoten, en de achterkant ook zwart gemaakt. Was eerst de bedoeling om alles matzwart te maken, maar blijkbaar waren alle matzwarte spuitbussen op en ik had een dwang om die panelen toch vandaag te spuiten dus vandaar hoogglans zwart. Ziet er niet slecht uit voor verf van 2 euro.
dsc02292t.jpg


Nog een foto van de achterkant. De 2 schroeven bovenaan worden vervangen door zwarte popnagels van mdpc.
dsc02293yr.jpg


Het mag duidelijk zijn dat het io rekje nog een likje verf mag krijgen aan de randen. Ik heb alles vastgelijmd met metaallijm.
dsc02294q.jpg


Momenteen wacht ik nog op een bestelling om alles af te maken, en mn pomp die nu RMA is gestuurd.

:icon_pidu: hij begint eindelijk vorm te krijgen
 
Le top

De afgelopen dagen heb ik zitten te rotzooien met mn top, en heb een hele andere manier bedacht om alles vorm te geven. Helaas heeft dit wel moeten betekenen dat de eerder gemaakte plexi fangrill is komen te vervallen. In plaats daarvan maar een 360 BP grill.

Overigens zijn een aantal hoogglans panelen toch weer opgeschuurd omdat de Action weet matzwart had :D, maar dat is voor een volgende 'update'

Le pics (zit nog in de primer) :

dsc02335s.jpg


dsc02340q.jpg


dsc02348d.jpg


dsc02349d.jpg


dsc02350t.jpg


dsc02351h.jpg


dsc02352wz.jpg


Na het drogen van de zwarte verf

dsc02353s.jpg


dsc02354at.jpg


dsc02355ix.jpg


dsc02356sy.jpg
 
Laatst bewerkt:
haha die 360 moest en zou in de top komen he:p mooi gedaan ziet er strak uit, doet me aan m'n oude lili denken:sarc:

Alleen volgende keer aub geen image shack die laad echt ***** langzaam;)
 
Terug
Bovenaan