• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Lonadeem

Fuck Yeah weer iemand besmet met Highflowerytus:D Lemmie had turned to the Cool side:041:

fuck-yeah.jpg

Zijn net samen even bezig geweest een setupje samen te stellen en volgens ons zeer goed geslaagd keep tuned for more;)

Vandaag mn TLC's binnen gekregen, en als het goed is komt morgen de hardware zodat ik verder kan :D

Hopelijk binnenkort wat WC shizzle aanschaffen!

Edit:

Dit is nou een TLC :

230520111.jpg

Word nog een uitdaging om dit ding te solderen

Laatst bewerkt:
De TNT heeft toch besloten om even langs te rijden met een leuk pakje :).

dsc01516g.jpg

dsc01515a.jpg

dsc01514mr.jpg

dsc01513x.jpg

dsc01512b.jpg

dsc01511w.jpg

dsc01510jl.jpg

dsc01509tl.jpg

dsc01508ct.jpg

dsc01507a.jpg

dsc01506x.jpg

dsc01505rr.jpg

dsc01504w.jpg

dsc01503ni.jpg

Ik had niet verwacht dat t koelblok op de northbridge zo groot was, daarom ga ik dus op zoek naar een koelblok hiervoor.

Vanavond of morgen ff de hardware testen en in de case inbouwen zodat ik alles kan meten.

Laters!

Laatst bewerkt:
Thanks! De testrun is ook goed verlopen. Altijd leuk om te weten dat wat je koopt ook daadwerkelijk met elkaar samenwerkt :)

Zojuist even zitten te meten, en blijkt dat ik de mobotray 7mm naar beneden moet verplaatsen. Het wordt allemaal millimeter werk tussen de voeding, coverplate en mobo.

I'll keep you posted!

Jeetje, heb een 40mbit verbinding, maar die update met HD foto's is niet echt fijn. Misschien in het vervolg een thumb gebruiken voor in de post met een URL naar de HD foto?

worden de mosfets zo heet op dat bord dat ze een fan nodig hebben? :eek:
is geloof ik de eerste keer dat ik een fan zie op die plaats, lol :)

wel mooie setup trouwens, en mooi dat alles in 1 keer werkte! :)

Thanks ^^.

Ik denk niet dat ze extreem warm worden, maar gelukkig hoor je die fan helemaal niet. Die boxed fan en graka fan hoor je als een malloot ronddraaien :D. Maargoed er komen waterblokken op, dus het is even afvragen of ik NB en SB ook met water ga koelen, aangezien de chipset zo te zien ook nog koeling nodig heeft. Waterkoeling is nice, maar om het te overkillen met 3 blokken op t mobo dat niet eens waterkoeling vereist? idk, maar de tijd wijst uit :)

Cheers.

Mini Update

Vandaag wat zitten te solderen, en kreeg ook nog mijn microcontroller binnen voor het touchscreen :D allemaal lekker klein.

Deze wordt gebruikt om de helft van mn plexi rad (3x120mm fans) aan te sturen
dsc01529x.jpg

Deze 18F4550 chip zal dienen als USB interface voor het 3.2" touchpad
dsc01528rb.jpg

Even ter vergelijking
dsc01527s.jpg

Momenteel aant wachten op de WC shizzle. More pictures soon to come :)

Mzzls

Uit verveling even snel wat dingetjes getekend

Deze loop zou met mn bestelde hardware moeten uitkomen. Ik weet echter niet of die rad aan de rechterkant voor veel weerstand gaat zorgen omdat de in/output allebei onderaan zit.

De bottomplate zal alles mooi afdekken, en als het goed is (!) past er een slang voor langs de PSU ^^ (anders flip :mad: ik uit, en moet ik de psu gaan modden)

Volgorde : res -> pomp > 280 rad -> gpu -> cpu -> 360 rad

27052011setup.jpg

De helft van de led printplaat alvast getekend, de andere helft is copy-paste. Ben nog aant wachten op mn printplaatmateriaal zodat ik die krengen kan gaan maken en mn TLC kan toepassen.
pcbgriltop.jpg

De slangen worden overigens niet rood, maar wit met matzwarte fittingen. Dit is puur ter illustratie.

Ideeën & tips hoor ik graag :)!

Begint er zeer goed uit te zien lemonade !

witte sleeve , witte accenten op het moederbord , met paar blauwe tintjes .
Als ik jou was zou ik hier en daar ook een blauwe sleeve er door heen trekken komt alles perfect met elkaar over .
Echter ben ik wel benieuwd wat je met de front gaat doen . Vind ik persoonlijk straight out of the box niet geweldig mooi .

Echter ben ik wel benieuwd wat je met de front gaat doen . Vind ik persoonlijk straight out of the box niet geweldig mooi .

Haha zodra ik m'n nieuwe oplader heb zal ik eens kijken of we een filmpje kunnen maken van het MTRS© (Mobo Tray Removal System, binnen 10 seconden de complete mobo tray eruit:eusa_clap:

Keep up the good work lem:029:

Terug
Bovenaan