• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

LMFR (LittleDevil PC-V8)

Res is wel mooi hoor werkt ook wat beter als die Kolance DCC dual bay dual loop die ik eerst wilde.
(in out van een van de koolance dcc bay res zit zo dicht bij mekaar dat je het haast geen res kan noemen)
Maar ik wilde mijn pompjes onder in de kast met EK DCC X tops v2.

1 5.25 bay van XSPC is ook wel mooi maar de 250ml vesie die ik weer zocht word niet meer gemaakt.
(die heeft een alu front waarvan de XPC letters en die inhoud ook ge laser cut is zodat dat oplicht met ledjes)
Die is eigenlijk het zelfde als de UV blue bay maar dan met een frontje.
De nieuwe versie is een slag korter en heeft aleen de inhoud meter die cut out is.
Wilde een res met een beetje inhoud.

En oop deze manier ziten mijn pompjes met hun achterkant naar de output van 4 vans van mijn 480 rad te kijken.
Blijven ze lekker koel :p

Die PMP400 is wel stil zeg maakt minder geluid als mijn aquastream XT had ik niet verwacht.
Moet aleen nog het apparaat ff monteren staat nu los.

Moet aleen ff kijken hoe ik mijn temp sensorts doe.
Heb ze nu op in/out van mijn rad zitten maar kom nooit van zijn leven meer bij mijn aquaero ze zijn maar 70cm.
Verlengen is volgens mij ook niet goed dan veranderd de waarde van de weerstand en gaan ze afwijken.

Maar straks toch 2 USB poweradjust voor mijn mompjes te stuuren, daar zit ok een temp/flow meter aansluiting op
En natuurlijk een aquaero 5 :)
 
Laatst bewerkt:
Weer een hoop zooi bij gekomen zal zo weer eens foto\s maken.

Mo Ra 3 4x180 met Silversone Airpenetrartors.
Mooi voor aan de zijkant. meteen maar even 2 Kolance snelkoppelingen besteld voor aan de achterkant.
Poweradrjust 2x voor de twee pompjes met een 5.25 montage kitje.
Twee Kolance PMP-400 pompjes
Twee XSPC bayres 5.25
Nog een GTX+ wc block met een bijpassende GTX570
Quadlink block van EK
2x Fuc 70 flowmeters


Wat een rad die mora3 4x180 met 22c in de kamer kan hij bijna passief mijn 3x570FTX koelen.
Met vier 14cm loons koelt hij het water meer als 2c naar beneden met 100% load op mijn videokaartjes.
Heb 2 bitspower temp sensors in de rad op de in en uitgang.

De twee CPU's worden nu gekoelt door een 480 rad.
Aleen het vage daarvan is dat in het begin rede ik +- 200 lieter per uur maar nu kom ik net aan de 140 lieter.
Ik verdenk dat vaage Fluid XP eco die rommel komt er echt niet meer in hiero.
Had een res een dagje in gebuik en er zat al aanslag op het pexiglas.
Lekker weer gewoon Feser One, na 1 jaar draaien en 6 maanden stil staan nix in mijn res.

Slangen zijn Feser RED UV geworden zit ook nog tyglon en orange feser in maar dat word uiteindelijk gewoon die rooie.
Vloeistof word Feser one clear uv blue.
Heb nu in mijn GPU loop Feser black maar dat is geen gezicht met rode slangen.

Weet niet wat voor flow ik heb met die 3 GTX580+ blokken en die 4x180 rad maar aan de temps te zien zit dat wel goed.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan