• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

LittleDevil LD PC-V7

Freddy

Administrator
Forumleiding
f0ywbb.jpg


Nieuwe behuizing van LD, wat kleiner dan PC-V8, maar nog steeds geschikt voor waterkoeling (en uiteraard luchtkoeling).

Specs:

  • Dimensions (L x W x H): 620 x 220 x 530 mm
  • Material: 100% Aluminium
  • Weight: 7,95kg with plexi window
  • Expansion Slots: 8
  • 5.25" Bays: 11
  • HDD Capacity: 8
  • Colour: Black, Black Red, Black White, White, White
  • Radiators - Front: 1 x 120mm, 1x 240mm or 1 x 360mm OR 1 x 140, 1 x 280, 1 x 420
  • Radiators - Top Compartment: 1 x 120mm, 1x 240mm or 1 x 360mm OR 1 x 140, 1 x 280, 1 x 420
  • Different 5.25 covers/grill available
As you can see on the picture front and top cover on the case are removable and you can install 120 or 140mm fans or radiators for watercooling. We will made different mesh design for the front and top of the case and different cutouts for radiators. We can also make unique design for front and top of the case for your market.
There is also no screws on side panels, it is made on click and secured with 3 screws on the backside. Really clean design.

Wat vinden jullie ervan???

LD hoort graag jullie meningen!
 
Ik dedoel niet de breedte,maar de de diepte van 620mm. Waarom niet andersom.diepte van 530mm en hoogte 620mm...
Maar goed,zal wel de enige zijn die dat vindt.


Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
 
Mooie case. Maar zoals anderen zeggen: met die specs dan liever een 800d of voor dat geld en een beetje extra liever de grote cases van ld.
Ze zouden eens een brede kast moet maken mss met een liggend mobo.
 
Vind hem inderdaad ook langs de dure kant, maar wel zeer proper en net af gewerkt. De diepte van deze full towers vind ik nog mee vallen, het is meer bij kleine kastjes dat ik me daaraan erger. Verder vind ik vooral hun manier van 5.25" bays mooi, zo kan je een grote window hebben zonder dat die er voor zitten.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan