• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
Ik heb het zelfde gehad met Watercool blokken voor de 680... er was een revisie gekomen in de blokken en ze hadden de zwarte aansluitblokjes dus ook iets veranderd, ik had dus een oude en een nieuwe
Die blokjes waren los te krijgen en bij Aquacool kunnen ze er ook af dus wss heb je een vergelijkbaar probleem als dat ik had

Mss 1 zwartblokje omdraaien?
 
als je op beide kaarten duwt, zit er niet in 1 speling aan de voor of achterkant ?

Ze zitten goed vast in het slot. :p


Ik heb het zelfde gehad met Watercool blokken voor de 680... er was een revisie gekomen in de blokken en ze hadden de zwarte aansluitblokjes dus ook iets veranderd, ik had dus een oude en een nieuwe
Die blokjes waren los te krijgen en bij Aquacool kunnen ze er ook af dus wss heb je een vergelijkbaar probleem als dat ik had

Mss 1 zwartblokje omdraaien?

De blokjes zaten bij de backplates. Die backplates waren net uit toen ik ze gekocht had. POM blokjes vanmiddag omgedraaid. De afwijking bleef aan dezelfde kant zitten.

Ook nog een kaart in het 3e slot gezet. Dan zit er 1 slot tussen de kaarten.

eNKwCGA.jpg


Nog steeds een afwijking.

Aankomende week testen op een mATX mobo waar ook 1 slot tussen de PCI sloten zit.


edit:

De blokjes zaten bij de backplates.

Bedenk me net dat er bij de koelblokken natuurlijk ook POM blokjes zitten! Even diep nadenken waar die doosjes liggen.
RRJyY0c.gif
 
Bedenk me net dat er bij de koelblokken natuurlijk ook POM blokjes zitten! Even diep nadenken waar die doosjes liggen.
RRJyY0c.gif

Gevonden :D → de pomblokjes van de backplates zijn dus de boosdoeners. Ik kan niets vreemds vinden aan die dingen. Dat later maar een keer bestuderen.

eRIOTmp.jpg



Beter zo. :p


Vind het nog veel mooier ook dan die grotere pom blokjes. Helaas zijn ze niet te combineren met de heatpipes van de backplate. Dan maar zonder die heatpipes.
Zit nu wel een sleuf in de backplate, maar daar komt dat mooie plaatje overheen, :)

hWlvItn.jpg



Thanks iedereen voor het meedenken. En Besje bedankt voor het aanbieden van zijn mATX mobo. :023:
In mijn uppie had ik waarschijnlijk alweer de gedachte zitten voeden aan een dikke hardware upgrade. :p


Kan de buildlog weer verder. :)

Middenplaatje zit nu vast. Nu hardware er deeld inzetten en aan de voorbereiding voor de loop beginnen.
 
3fubanner.jpg







Kans is groot dat de loop die ik gehoopt had nog gaat lukken ook. :) Diverse plekken nog wat heen en wee en op en neer, maar ik zag geen dingen die niet te doen zijn.


(klik voor de "pijlenversie")

Nog een hoop werk voor de boeg. Nog drie maandjes voor the party. Mag wel (weer) opschieten. :067:







sponsor
 
Hoe zit het eigenlijk met deze verbinding? Is dit een verkapte drain of puur om zo de buisjes weer mooi recht naar je gpu's te krijgen?

Kom je niet in de knoei met je voeding? Oogt zo strak allemaal daar.
 
Er komt daar geen drain. maar inderdaad wel de bedoeling van van deze kronkel om de buisjes daar recht omhoog te krijgen. Om het daaronder door te lussen ga ik twee bochtjes van alphacool aan elkaar vast solderen.

Lf6o8Sk.jpg


Met de voeding zal het zeker zeer krap gaan worden. Maar die kan eventueel in het ergste geval nog een klein stukje verder met z'n kont de kast uitgemod worden voor ietsje meer ruimte aan de binnenkant. :)
 
00banner.jpg



Paar dingetjes tussendoor:


Nieuw legertje fittingen:








Geen tubes tussen de kaarten, maar een blokje:





Klusje voor vanavond:




Boel moet weer uit elkaar om het middenplaatje ietsje bij te buigen. Daarna weer in elkaar om alle gaten voor de loop te markeren. Dan weer uit elkaar om de gaten te boren. Als dat goed gaat hoeft de boel waarschijnlijk nog maar een keer uit elkaar voor kabelroutegedoe.

Na het kabelmaakgedoe volgt nog het raampjes maken, lichtjes plaatsen en de boel poetsen en polijsten. :D

Zou moeten lukken binnen zes weken.




sponsor
 
Als je hem niet weer laat stuiteren zie ik em wel op de TP :D


Al ligt i in de vernieling, waarschijnlijk, in staat van een complete zenuwinzinking, neem ik 'm dan nog mee. :p









00bannerA.jpg
00bannerA.jpg
00bannerA.jpg
00bannerA.jpg
00bannerA.jpg
00bannerA.jpg
00bannerA.jpg
00bannerA.jpg
00bannerA.jpg
00bannerA.jpg
00bannerA.jpg
00bannerA.jpg
00bannerA.jpg
00bannerA.jpg
00bannerA.jpg








De missie voor deze avond volbracht: middenplaatje staat weer recht.





Paar fittingen op hun plek gezet.




Kan me nu een beetje voorstellen hoe Freddy zich voelde toe hij met zijn True Gold fittingen bezig was. Je krijgt er werkelijk een beetje goudkoortsachtige gele waas van voor je ogen. Heerlijk gevoel. :D


En nog een extraatje aan werk verzet: het frontplaatje passend geschuurd en het tweede raamkozijn voor aan de binnenkant ook geplaatst.






Morgen de loop maken in het bovengedeelte.




Edit:


Nog een overzichtsplaatje ivm eigen enthousiasme:




:D




sponsor
 
Laatst bewerkt:
gaat heel mooi worden zo te zien. :023:

deze kast ziet er elke update toch weer vetter uit ! Het goud Komt er wel erg mooi in naar voren


Ziet er goed uit, coolfris.
Mooie fittingen trouwens.


Dank u allen voor de reacties! :)












00bannerA.jpg
00bannerA.jpg
00bannerA.jpg
00bannerA.jpg
00bannerA.jpg
00bannerA.jpg
00bannerA.jpg
00bannerA.jpg
00bannerA.jpg
00bannerA.jpg
00bannerA.jpg
00bannerA.jpg
00bannerA.jpg
00bannerA.jpg
00bannerA.jpg









Missie voor vandaag niet volbracht. Wel een paar kleine dingetjes gedaan.

1e kleine dingetje:
Beetje gespeeld met een beginnetje van de loop onderin de kast.

In die buurt bevind zich de blingbling drainline. Het kraantje van bitspower past niet echt lekker dus het kraantje dat ik van l3p gekregen had maar even in stelling gebracht:




Alleen nog een beetje schuren, poetsen en polijsten en hij hoort er helemaal bij. :)





2e kleine dingetje:
Vulpoort gemaakt








3e kleine dingetje:
Het reservoir aan met de vulpoort verbonden.





Daar moet nog wel wat heen en weer gefriemeld en gezocht worden om alles mooi recht te krijgen. Beetje landjepik op de mm.








Aankomend weekend weer wat dingetjes doen en misschien door de week wat kleinigheidjes.
Als het maar niet stil komt te staan de komende zes weken, dan gaat het vast wel lukken voor de party. :p




sponsor
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan