Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
baby's, ze zuigen je gewoon leeg zeg ik je. Zelfs al hebben ze nog totaal geen notie van geld weten ze wel al het geld dat je hebt al uit je te kloppen... het is een wonder gewoon :033:
baby's, ik ze zuigen je gewoon leeg zeg ik je. Zelfs al hebben ze nog totaal geen notie van geld weten ze wel al het geld dat je hebt al uit je te kloppen... het is een wonder gewoon :033:
zoals jullie waarschijnlijk al weten heb ik mn GTX280's de deur uit gedaan en heb ik er een GTX295 voor in de plaats genomen en gelijk die spuuglelijke stickers verwijderd en een backplate gemonteerd en ben op zoek naar een tweede dual pcb van asus(thanx nog gio)
en na wat rond te hebben gesnuffeld in de shop toch maar besloten om een wat groter reservoir te nemen want dat kleine ding kon echt niet :105:
stealth clamps zijn echt awsome :119:
totaalplaatje :woot
t volgende wat er binnenkort aan gaat komen zijn de lian-li wielen en een psu extender en hopelijk een 2e GTX295
Tot 4,5 maand geleden riep ik steeds dat ik voorlopig niet naar i7 zou overstappen enz enz , nou toch nog maar even snel gedaan voordat mn geld als water de deur uit gaat naar die kleine
Als dat reservoir nog verder doorgroeit, heb je een grotere kast nodig. Zag dat laatst bij één van Oli4v's update's ook al dat z'n reservoirs gegroeid waren. Blij dat ik alleen nog maar T-lines heb.
Maar 't ziet er superstijlvol uit.
:023: Toch net ietsje mooier om die NB naar CPU slang met een bocht te doen. Slangbochten zijn toch nog altijd nog ... FTW!
En geloof me vrij, de kosten dalen echt niet: na de pampers komen de Nintendo's, Lego (ook al zo verschrikkelijk duur), Bakugans ... het houdt echt NOOIT op
Wau, das een mooi kast. Die blauwe kleur staat er goed bij.
Ik blijf hem in de gaten houden.
Ben trouwens blij dat ik uit de luiers ben:033:, maarja dan komen er weer andere kosten kijken.:icon_wink: