Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik zal het waarschijnelijk compleet gemist hebben in een vorig topic maar dat zijn wel erg mooie koelblokken voor je gpu's. Welke blokken (en gpu's) zijn da ? :S
zien er uit namelijk als een stel 280's of 260's maar die blokken ken ik nog niet
In startpost staat inderdaad dat het twee 280's zijn, maar ook ik weet niet precies wat voor koelblok het is..
Lijkt een beetje op een universeel gpu block met daaromheen een soort ubernice stuk heatspreader? Ziet er in ieder geval erg mooi uit
edit: gpu blocken stonden ook al in startpost; 2 x Swiftech MCW60-R Universal nu blijft de vraag; wat is de rest op de kaart?
T zijn inderdaad 2 evga gtx280's en er zitten waterblokken (Swiftech MCW60) op de cores van de kaarten, geheugen en pwm chips worden passief gekoeld door een D-Tek UniSink
Die stickers van de voeding kan je eventueel nog verwijderen. Dat heb ik zelf ook gedaan, gaan er best makkelijk af en je houdt er geen plakkerige toestanden aan over. Komt het strakke van de case toch weer ten goede.
Die stickers van de voeding kan je eventueel nog verwijderen. Dat heb ik zelf ook gedaan, gaan er best makkelijk af en je houdt er geen plakkerige toestanden aan over. Komt het strakke van de case toch weer ten goede.